Panasync Startet 21.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2006 Er det mulig å kjøpe ledningsnett til Yamaha påhengser? Hvor? Sitér dette innlegget Link to post
OdinIII Svart 21.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2006 Har du prøvd hos en Yamaha forhandler? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 21.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2006 Ja, dette får du kjøpt som deler der de enkelte kabelsett er ferdig med koblinger. Billigst blir det å bestille herfra: http://www.boats.net/parts/index.html Gå inn på aktuell motor, finn det du skal ha, send mail med delenr. og adresse, betal med Paypal og hent det på posten Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Panasync Svart 22.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2006 Takk for svar! :) Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 23.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2006 Men hvordan finner jeg delenr? På deres liste har de 3stk yamaha 50hk i 87modell, men hvilken av dem er det jeg har. De hadde ikke noe overgang over hva min motor heter i USA.. Er det noen måte å finne ut det på? Min heter Yamaha 50 DEO 6H5 S 080451 H Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 29.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2006 Ja, dette får du kjøpt som deler der de enkelte kabelsett er ferdig med koblinger. Billigst blir det å bestille herfra: http://www.boats.net/parts/index.html Gå inn på aktuell motor, finn det du skal ha, send mail med delenr. og adresse, betal med Paypal og hent det på posten Har nå bestilt delene der, kom på 560$ med frakt, her i norge skulle de ha nærmere 10 000 Men hvor lang tid tar det, er det noen av dere som har handlet der før? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 30.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2006 De sender med USPS, Posten Norge overtar på flyplass i Norge. Disse kan tolle inn etter fullmakt i fra deg og sende det hjem til deg. Fra det går i fra BN, tar det ca 6-7 dager før brev i fra Posten ligger i postkassa di. Da kan du reise til det aktuelle postkontor/avdeling på flyplass, hente ut papirer - reise til tollsted på flyplass - betale moms (Med kort)- tilbake til postkontor - hente ut varer samme dag. Gjør du ikke det, kommer postens behandlingstid og forsendelse hjem til deg i tillegg. Penger å spare, ja..... Du sparte ca 5500.- ..... Jeg handler ikke lenger med norske forhandlere.... P.S Rutinen beskrevet er på Gardermoen. Bor du langt unna en flyplass, anbefaler jeg Posten til å ta det for deg. Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Panasync Svart 30.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2006 Takk for god beskrivelse Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.