EspenE Startet 22.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2006 Minste matrosen er drøye året, og igjen melder behovet seg for å tenke på metoder for å holde poden i køya når Ole Lukkøye har vakt. Tenker da på en slags grind/sengehest som forhindrer at den klatreglade deiser i dørken ved første forsøk på å tre ut i den vide verden. Noen med erfaringer på dette punktet? Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 22.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2006 spenn lerretsduk foran køyen, mye bruklt i seilbåtverden Sitér dette innlegget Link to post
EspenE Svart 22.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2006 Det var en ny tanke for meg. Takk for den. Dette krever jo uansett litt rammeverk for å være solid nok for en målrettet pjokk. Jeg tenkte litt på den type foldegrind som man brukte før foran trapper og i dører. Disse finner jeg ikke lenger på IKEA etc, men det burde være muligheter for å få laget en tilsvarende løsning som kan foldes inn mot veggen når det ikke er behov for den. Jeg hadde i tillegg håpet å lage noe som ikke var direkte visuelt skjærende. Sitér dette innlegget Link to post
Snoopy Svart 23.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2006 Foldegrinder er stadig i salg. Kjøpte en (for å holde bikkja på plass) på Skeidar i fjor. Grei sak i furu, blir ikke rare greiene når den ikke er i bruk. Tror også at jeg kanskje har sett noe sånt på Jysk? a'mor Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 23.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2006 Jeg lagde en binge av plater som var en 40 cm høye, veggene her foret fruen med 2cm skumgummi med trekk. Over dette til tak ble det festet rekkenetting. Det fungerte fint, krapylet som brukte bingen hadde vi kontroll på. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 23.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2006 spenn lerretsduk foran køyen, mye bruklt i seilbåtverden Dette krever jo uansett litt rammeverk for å være solid nok for en målrettet pjokk.Nei... Du fester duken med stropper i tak og sengebunn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.