Vanisian Startet 25.August.2003 Link til dette innlegget Startet 25.August.2003 Har en Tresfjord 28 med presenning i opning i hardtopp. Vuderer å skifte presenningen ut med sotet plexiglass, og montere inn luker som lar seg opne. Er det noen som har erfaring med dette? Eg tenker da spesielt på holdbarhet og styrke (tykkelse) Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Stubben Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Hei. Jeg har gjodt dette på min Tresfjord 28. Fungerer perfekt. Du må bruke 8 m.m plexiplate. Bruker du tynnere, har det lett for å sprekke i skruhullene. Stubben Sitér dette innlegget Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Terje Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Har også en på hardtoppen på en scand baltic, 4mm, fungerer fint. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Stubben Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Har også en på hardtoppen på en scand baltic, 4mm, fungerer fint. 4 mm.?? Har du skåret ut hull for luke også i denne platen? Sitér dette innlegget Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Terje Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Nei, men vurdere det, for det blir j...lig varmt i balticen med denne løsnigen på fine dager, på solskindager ligger tempen på 35- 50 grader +++,( greier ikke å måle over 50). Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Slagskibet Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Har en Tresfjord 28 med presenning i opning i hardtopp. Vuderer å skifte presenningen ut med sotet plexiglass, og montere inn luker som lar seg opne. Er det noen som har erfaring med dette? Eg tenker da spesielt på holdbarhet og styrke (tykkelse) Steinar Ja,teakplanke i midten og piano hengsler gir 2 luker som kan aapnes.Kom paa cirka 5000 kroner.Se bilde i Erfaringsbasen.Sok paa Skilso 750. Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 28.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2003 Hei. Jeg har gjodt dette på min Tresfjord 28. Fungerer perfekt. Du må bruke 8 m.m plexiplate. Bruker du tynnere, har det lett for å sprekke i skruhullene. Stubben Hei! Kor store er lukene, og hvilken type har du montert inn? Og kva type pakningsstoff har du brukt mellom plexiplaten og hardtoppen? Har du og ca pris på dette? Mvh Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Stubben Svart 29.August.2003 Link til dette innlegget Svart 29.August.2003 Hei! Kor store er lukene, og hvilken type har du montert inn? Og kva type pakningsstoff har du brukt mellom plexiplaten og hardtoppen? Har du og ca pris på dette? Mvh Steinar Hei igjen. Jeg har bare en luke over førerplassen, og den er ca. 50cm. Typen husker jeg ikke men den er hengslet i bakkant og har to armer på siden for justering av luken i ønsket posisjon. Bruker Sikaflex til pakningsstoff. Pris: ca. 2000,00 for plexiplaten og 2500 for luken. Disse prisene var for fire år siden. Pluss syrefaste skruer med skiver samt Sikaflex. Sitér dette innlegget Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Vanisian Svart 29.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2003 Hei igjen. Jeg har bare en luke over førerplassen, og den er ca. 50cm. Typen husker jeg ikke men den er hengslet i bakkant og har to armer på siden for justering av luken i ønsket posisjon. Bruker Sikaflex til pakningsstoff. Pris: ca. 2000,00 for plexiplaten og 2500 for luken. Hei! Takk for svaret. Ønsker å kontakte deg senere pr telefon for noen praktiske opplysninger. Mvh Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Stubben Svart 29.August.2003 Link til dette innlegget Svart 29.August.2003 Du er hjertelig velkommen. Sitér dette innlegget Stubben. Pensjonist som nyter livet Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.