Yafinn Startet 23.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2006 Noen som vet hvilken båttype dette her egentlig er? Den er originalt rød, og har blått kalesje. Den er fra begynnelsen av 70-tallet tror jeg (den er i alle fall ifra en gang på 70-tallet). Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 24.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2006 Kan det være en Nordkapp? Synes den likner en 16-fot en kamerat nettopp har kjøpt, men denne er muligens 15-fot eller? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 24.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2006 Skroget likner fælt på en Kavaler 15 fot, men dekket og vindskjermen stemmer ikke med denne. Kan dette være satt på i ettertid? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Sail S Svart 24.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2006 Tipper Nordkapp 15'. Hadde selv 17' på den tiden og den var veldig lik. Husker de hadde en 15'. Sitér dette innlegget Link to post
Snoopy Svart 24.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2006 En kamerat har maken; med oransje dekk. Den ble kjøpt som en Nordkapp, men han er nok fortsatt litt i tvil om hva det er han har... Sitér dette innlegget Link to post
Yafinn Svart 24.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2006 Hmm... Jeg mener det er en 16' Jeg har ikke båten her akkurat nå så jeg får ikke målt, men jeg vet at Nordkapp har en 16' båt, så det kan jo hende at det er den også. Så en Nordkapp 16 Sport-utgave den var veldig lik den jeg har. Sitér dette innlegget Link to post
Yafinn Svart 4.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2006 (redigert) Jeg var ute og målte båten. Hehe, hadde visst fått feil opplysninger av fattern. Den var ikke 16' det er nok en 15'. Jeg målte og jeg fikk 4,40 meter sånn ca. Omregnet til fot blir det ca litt over 14'. Men jeg veit jo fortsatt ikke om hvilken båt det egentlig er. Hadde vært utrolig kjekt å vite... Her en båt som ligner veldig på min, og har samme lengde. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...00&pos=7&tot=87 Redigert 4.Juni.2006 av Mortex (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 5.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2006 Kansje en "RANA 15"? Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 5.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2006 Det er nok en Nordkapp 15" Sitér dette innlegget Link to post
Yafinn Svart 5.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2006 Nja, Den ligna ikke så mye på en Rana 15', som den ligner på en Nordkapp 15'. Men er jo noen trekk også som minner om Selco 14/15'. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 5.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2006 Har du restaurert den/lakka den. På selcoene er det jo en liten plate bak med logo, her pleier det vis du kjenner fra innsiden så kan du se om det er sparklet opp der eller om det fortsatt er seks hull etter popnaglene.... Tror nom det er en nordkapp Sitér dette innlegget Link to post
Yafinn Svart 5.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2006 Ja, jeg har restaurert båten. Men tror ikke det har vært noe bak der. Ikke noe skilt, Da burde jeg ha sett det, tviler på at det har vært noe skilt. Har jo vært i familien nesten helt siden det ble bygd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.