Janoho Startet 24.Mai.2006 Del på Facebook Startet 24.Mai.2006 (redigert) Hei, skal ta vhf eksamen 29.mai og ser at heftet jeg har er uten src/tillegget. Regner med at dette ikke er noen big-deal på eksamen. spørsmålet er: hva trenger jeg å vite ang. dette og er det evt. et sted jeg kan låne tilleggsheftet. Bor i Kristiansand. mvh Jon Redigert 24.Mai.2006 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 24.Mai.2006 Del på Facebook Svart 24.Mai.2006 Tilleggskapitellet til Pensumheftet omhandler: kap. 22.1.9 Alarmeringsvei for sattelitt nødpeilesender (EPIRB) kap. 22.3 Inmarsat samt kap. 24 AIS Totalt 7 sider. Hvis du er i nøden, send meg en IM så skal jeg prøve å hjelpe deg. Kunne lånt deg mitt hefte, men postgangen er vel ikke å stole på. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Anonym Svart 25.Mai.2006 Del på Facebook Svart 25.Mai.2006 Jeg hadde et gammelt hefte fra midt på 90-tallet som også manglet dette tillegget, men jeg bestod allikevel. VHF-eksamen er egentlig ganske så enkel.. Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 25.Mai.2006 Del på Facebook Svart 25.Mai.2006 Må si meg enig her. Tok nettopp eksamen med endagskurset til Sjøassistanse. Man må være ganske tett i pappen for ikke å bestå prøven. Den består av flervalgsspørsmål der det riktige svaralternativet som oftest er veldig lett å peke ut. Pratet med folk på kurset som ikke hadde lest heftet først engang... og de bestod! Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 Du var på Teknisk museum? Isåfall var jeg også der, men jeg droppa kurset, tok kun prøven.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.