Jump to content

Bestille varer ifra Maritim.no

Yafinn

Recommended Posts

Jeg bestilte varer i fra Maritim.no for 11 dager siden. De har enda ikke kommet. Jeg vet at det har vært mange røde dager nå i det siste, men likevel. Det kan da ikke ta SÅ lang tid som dette. Det må være posten som er utrolig treg. Snakka med daglig leder for maritim, han sa at pakken var sendt og antagelig kom på mandag eller tirsdag. Men nå er det onsdag, og pakken er enda ikke kommet...

Noen som har opplevd treg levering med Maritim.no tidligere?

Bestilte pakke ifra komplett.no samme dagen, det kom på fredagen som var.

Noen som har opplevd treg levering med Maritim.no tidligere?

Bestilte pakke ifra komplett.no samme dagen, det kom på fredagen som var.

Har bestilt en del fra Maritim,litt lenger leveringstid i forhold til andre,men virker litt lenge for din del

Har hatt ganske mange bestillinger inne hos Maritim.no denne vinteren. Leveringstiden har aldri vært mer enn enn 10 dager, dersom de har hatt varene på lager. Dersom de ikke har hatt varen inne, har vi fått beskjed om dette ganske fort (innen et par dager).

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Litt streik for tiden... Sliter med leveranser fra andre firma også...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

De gangene jeg har bestilt noe fra maritim så har det blitt levert til lovet dato... jeg er veldig fornøyd med maritim. og bruker de nesten vær gang jeg skal ha noe til båten...

:yesnod::yesnod: Kan ikke annet enn å være enig. Har alltid fått varene til avtalt tid.

Jeg har bestilt varer fra Maritim i vinter og det har gått bra.

Ene tilfelle så hadde de glemt å endre en bestilling som jeg hadde gjort via tlf. og de beklaget feilen og sendte varene uten frakt kostnader for meg. Det sparte jeg mye på.

Så servicen jeg har fått har vært bra.

Båtlivet er herlig.

Det verste med Maritim er ikkje tida det tek å senda tinga, men den elendige kvaliteten dei har på det dei sel.

Ask

Kvalitetmessig tror jeg Maritim er på høyde med de fleste andre i markedet.

EN FÅR DET EN BETALER FOR.............. :headbang:

Kvalitetmessig tror jeg Maritim er på høyde med de fleste andre i markedet.

EN FÅR DET EN BETALER FOR.............. :headbang:

Enig med deg. Ma får det man betaler for!

Maritim er i allefall til å stole på, hvis de gjør en feil ordner de opp!

Men Maritim.no er hyggelige, og ordner opp! :D

Det er min erfaring og. Hadde som nevnt i en tidligere link her fått en feilpakket propell. Det var allikevel helt ok for maritim å prøve propellen, den kunne kanskje fungere med min båt. Det gjorde den ikke, så de tar den i retur og sender meg korrekt propell. Når uhellet er ute er i hvert fall dette kundeservice.

var en tur på Maritim Slependen igjen for etpar uker siden. Har tidligere vært tildels kritisk til denne butikken, men her var det tydligvis full skjerpings.

Stappa fulle hyller, bra med betjening, kunne og ville svare på det jeg lurte på. Det jeg trengte bestille, kom raskt, og jeg ble oppringt med beskjed om at sakene var ankommet.

Bra !!

Suzuki

No boat needed..

Stappa fulle hyller, bra med betjening, kunne og ville svare på det jeg lurte på.

Suzuki

Men måtte du kjøpe alt? :lol:

Når jeg var der for ei uke siden så var det i allefall ganske så tomme hyller..

Så har ikke jeg seilbåt da.. :diving:

Ketil.

Det ligger vel i kortene, at logistikkmessig er båtbransjen omtrent noe av det værste som finnes. 1-2 uker i året, finnes 70% av årsomsetningen.

Jeg pleier safe på det jeg kan, og bestille på vinteren. Pr. nå har jeg omtrent en pall med saker & ting i kjelleren...

Suzuki

No boat needed..

Det ligger vel i kortene, at logistikkmessig er båtbransjen omtrent noe av det værste som finnes. 1-2 uker i året, finnes 70% av årsomsetningen.

Jeg pleier safe på det jeg kan, og bestille på vinteren. Pr. nå har jeg omtrent en pall med saker & ting i kjelleren...

Suzuki

Ikke enig! Båtidiotene, sånne som deg og meg og flere til, starter i februar/mars, og sinkene i juni så da blir den mest hektiske perioden noen måneder!

Spør butikkene i Kragerø, Lillesand, Grimstad osv om hvor mye av årets omsetning som gjøres i Juli.

Sjekk også en del vablige butikker om hvor mye av årests omsetning som gjøres i desember.

Jeg tror du blander sammen med at sommeren oppleves som å bare vare et par uker? :wink:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Har sendt bestilling pr epost etpar ganger, og erfart at Maritim kan være slappe med å sende ordrebekreftelse. Greit å vite at ordren er mottatt, og status osv.

Og etterhvert bør de få til at pakkenr blir sendt automatisk til kunden når pakken går ut døra.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Min erfaring er at Maritim er raske, dersom det er "off-season".

På våren har jeg opplevd at det har gått mellom 14-21 dager hver gang jeg har prøvd å bestille noe.

Derfor; tar heller bilen og kjører, selv om det er et stykke til nærmeste båtutstyrsbutikk.

Sist jeg bestilte, brukte jeg Øst Båtutstyr. Og hurra! :flag: Fikk det jeg bestilte i løpet av 6 dager. Og det nå i mai!!!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...