Gunga Din Startet 26.August.2003 Link til dette innlegget Startet 26.August.2003 Crusty Marine A crusty old Marine Corps SgtMaj found himself at a gala event downtown, hosted by a local liberal arts college. There was no shortage of extremely young, idealistic ladies in attendance, one of whom approached the SgtMaj for conversation. She said, "Excuse me, SgtMaj, but you seem to be a very serious man. Are you this way all the time, or is something bothering you?" "Negative ma'am," the SgtMaj said, "just serious by nature." The young lady looked at his awards and decorations and said, "It looks like you have seen a lot of action." The SgtMaj's short reply was, "Yes ma'am, a lot of action." The young lady, tiring of trying to start up a conversation, said, "You know, you should lighten up a little - relax and enjoy yourself." The SgtMaj just stared at her in his serious manner. Finally the young lady said, "You know, I hope you don't take this the wrong way, but when is the last time you had sex?" The SgtMaj looked at her and replied, "1955." She said, "Well there you go; you really need to chill out and quit taking everything so seriously - I mean, no sex since 1955, isn't that a little extreme?" The SgtMaj, glancing at his watch, said in his matter-of-fact voice, "Oh, I don't know. It's only 2130 now!" Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
SveinHa Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 God gammel historie. Bare synd jeg ikke er i en aldersgruppe som, med et snev av troverdighet, kan benytte meg av den i festlig lag.............. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
gruff Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Bare synd jeg ikke er i en aldersgruppe som, med et snev av troverdighet, kan benytte meg av den i festlig lag..............Heldigvis er jeg fortsatt i en aldersgruppe historien er høyaktuell for............................ Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Heldigvis er jeg fortsatt i en aldersgruppe historien er høyaktuell for............................ Vil det si at du i likhet med meg er født før 1955? :diving Sitér dette innlegget Link to post
gruff Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Vil det si at du i likhet med meg er født før 1955? :diving Ikke før - men heller ikke etter....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.