Jump to content

Pressing av 1 1/2" cutless lager

Suzuki

Recommended Posts

skal presse ut gammelt cutless lager, samt inn med nytt.

Er det noen som har noe tips til ett-eller-annet som har perfekt rett diameter til å presse ut / inn lageret med ? Har tilgang til presse, men å dreie til en press-hylse, hadde jeg håpet å slippe..

For det er vel ikke smart å presse ut det gamle lageret med det nye ? Omrammingen er vel bare av plast så...

Suzuki

No boat needed..

Finner du ikke en pipe som passer da, nåt det begynner å løsne og pipen blir for kort... så sleng på en forlenger... Det pleier jeg å bruke som dor til det aller meste.... finner nesten alltid noe som passer greit nok.... hvis ikke så må en mekke til noe...

tror ikke ville jeg ville benyttet det nye lageret her, om det gamle sitter slik som det pleier å gjøre så kan det nye gå lukt åt hel...e

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

joda, med baufil, meisel, benkestikke og litt tålamod, var det demoleringsmetoden som ble løsningen. Ikke elegant, men effektivt. Forøvrig hadde ikke dette cutless lageret / braketten settskrue, monterer det vel igjen på samma viset vil jeg tro ?

Suzuki

No boat needed..

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...