Suzuki Startet 25.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2006 skal presse ut gammelt cutless lager, samt inn med nytt. Er det noen som har noe tips til ett-eller-annet som har perfekt rett diameter til å presse ut / inn lageret med ? Har tilgang til presse, men å dreie til en press-hylse, hadde jeg håpet å slippe.. For det er vel ikke smart å presse ut det gamle lageret med det nye ? Omrammingen er vel bare av plast så... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sydvesten Svart 25.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2006 Finner du ikke en pipe som passer da, nåt det begynner å løsne og pipen blir for kort... så sleng på en forlenger... Det pleier jeg å bruke som dor til det aller meste.... finner nesten alltid noe som passer greit nok.... hvis ikke så må en mekke til noe... tror ikke ville jeg ville benyttet det nye lageret her, om det gamle sitter slik som det pleier å gjøre så kan det nye gå lukt åt hel...e Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Suzuki Svart 25.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2006 pipe; hmm - det må jeg teste. Ellers får jeg se om min venn Bonden har noe i " Bevis-rommet sitt". " Bevis ? " "Ja; bevis på at jeg aldri kan kaste noe.." Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirKS Svart 25.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2006 Hvis du sager et spor i lageret med en baufil så går det vanligvis meget lett å kakke det ut, visstnok. Det fungerte i alle fall bra for meg. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2006 joda, med baufil, meisel, benkestikke og litt tålamod, var det demoleringsmetoden som ble løsningen. Ikke elegant, men effektivt. Forøvrig hadde ikke dette cutless lageret / braketten settskrue, monterer det vel igjen på samma viset vil jeg tro ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.