oaasheim Startet 26.Mai.2006 Del på Facebook Startet 26.Mai.2006 Er det nokon som har kjennskap til Fordson motorar? Har funne ein båt med 70 hk Fordson som kan vera interessant, men då vil eg først høyre litt om motoren.. Eg har sjølv aldri høyrt om Fordson ein gong... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 Navnet Fordson forbinder jeg med traktorer , f.eks Fordson Dextra. I så fall kan det muligens være en marinisert traktormotor..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
TMe Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 I gamle dager var Fords traktorer Fordson. Den kraftigste var Fordson Major. Motoren var populær som båtmotor og regnet som en typisk sliter. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 .....Har funne ein båt med 70 hk Fordson som kan vera interessant Utvider flåten til rederiet, oaasheim? :nono: Pass på så du ikke slipper opp for plass i signaturen din........ Ref: "19' Gavlebåt med 3hk FM. Klinkbygd i Norheimsund -94. 24' Sjark med 18-22hk SABB 2G. Kravellbygd. Xxxxxxxxxx xxxx Xxxxx ++++ Lykke til med traktor-motor! :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
oaasheim Svart 26.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 hehe... :p bare rein dagdrøyming :) men får nett sjå kva det blir råd til med konfpengane++ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.