Jorg-1 Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Kjempegratulerer til Ingar &co. Er på nett stort sett hver kveld og kikker innom med stor interesse. Har fått mange svar på spørsmål jeg har hatt gjennom tidene og fått solgt flere ting gjennom forumet.Anbefaler Baatplassen til mange båtkompiser, som jeg nå ser i tur og orden logger seg på. Hilsen Jørgen. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Brumle Svart 27.August.2003 Link til dette innlegget Svart 27.August.2003 Gratulerer så mye, blir nok mange timer foran pc`n med Baatplasssen fremover nå i vinter. Håper vi ser enda fler med vimpel på sjøen til neste sesong. Brumle Sitér dette innlegget Link to post
Tormod Svart 27.August.2003 Link til dette innlegget Svart 27.August.2003 Takk for et flott forum! Tormod Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 27.August.2003 Link til dette innlegget Svart 27.August.2003 Føyer meg inn i rekken av gratulanter. Meget bra forum med mange dyktige hjelpere. Sitér dette innlegget Link to post
rhea Svart 27.August.2003 Link til dette innlegget Svart 27.August.2003 Slutter meg til gratulentene; Ingar. Det har vært mye og faglig god underholdning gjennom året. knut Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 27.August.2003 Link til dette innlegget Svart 27.August.2003 Gratulerer så mye Ingar og alle dere andre som har nedlagt så mye arbeid slik at vi alle kan hygge oss samtidig med kunskap samlet på et brett.. Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Jonny Svart 4.September.2003 Link til dette innlegget Svart 4.September.2003 En forsinket Gratulasjon i fra meg og. Dette Forumet er det beste som har skjedd i Båtverdenen. Dessverre har jeg ikke kunnet være her hver dag i det siste pga. et ufrivillig sykehusopphold, men er nå frisk igjen. :confused: Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 4.September.2003 Link til dette innlegget Svart 4.September.2003 En forsinket Gratulasjon i fra meg og. Dette Forumet er det beste som har skjedd i Båtverdenen. Dessverre har jeg ikke kunnet være her hver dag i det siste pga. et ufrivillig sykehusopphold, men er nå frisk igjen. Hyggelig at du er frisk tilbake, Jonny - du har vært savent - baatplassen har ikke vært helt den samme i ditt fravær! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7.September.2003 Link til dette innlegget Svart 7.September.2003 Gratulerer! Dette gikk meg hus forbi da jeg var på ferie under jubileumet. Men altså: GRATULERER!! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kotnes Svart 8.September.2003 Link til dette innlegget Svart 8.September.2003 Jeg får slenge meg på å GRATULERE jeg også. Båtplassen har gitt meg mye glede og latter og ikke minst mye informasjon om ting jeg lurte på å tang jeg ikke ante jeg lurte på. Stå på. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.