olews Startet 28.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2006 Jeg trenger hjelp med å finne årsmodellen på min Yanmar motor. Før trodde jeg den var like gammel som båten, men den er nok litt nyere. Under følger bilde av id. plata på motoren, kanskje noen ver hvilket år denne motoren er fra ? Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Arnstein Svart 28.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2006 Ikke helt enkelt å få svar på spørsmålet ditt. Her kan du se Yanmar Engine Codes og hvordan ID.nummer er bygget opp. Beklageligvis får du ikke svar på spørsmålet ditt. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Walter_S Svart 28.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2006 2GMC Hvis du går inn på Marinshopen, klikker på MODELLGUIDE, øverst til høyre, og så på YANMAR så finner du ut at 2GM ble produsert mellom 1980 og 1984. Mens det på yanmarhelp.com står noe annet? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Nefertiti Svart 29.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2006 Er litt usikker på forskjellen mellom 2GM og 2GMC. Er C med seildrev? Har en 2GM fra 1983 som også yter 13/15 hk. i 1984 ble den avløst 2GM20 med 16/18 hk. Mener temmelig sikkert at 2GM kom i 1979/80. Er temmelig sikker på at årstallet står på et skilt et eller annet sted på min motor. Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 29.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2006 Du har kanskje sett denne side, men jeg skulle mene at du får svar på det du lurer på der: http://www.yanmar.no/?aid=9051289 Ellers har jeg fått go hjelp hos Ola Linnerud, linnerud@yanmar.no Han kan helt sikkert hjelpe deg. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.