Jump to content

Tips til spraylakk

Sonata 7

Recommended Posts

He-he!

Sitat: "...noen steder på hekken min..." Sitat slutt

Hekken din synes jeg du skal beholde "naturell"........ :o))

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Jeg bruker kost (radiatorpensel) i alle kriker og krør der jeg ikke kommer til med sprøyte... og etterpå sprøyter de store flatene...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Båten er tidligere sprøytemalt, forferdelig dårlig lakk så vi har pusset ned og skal på med lakk nå og da jeg ikke får tak i noen som gjør jobben for en rimelig penge eller hjelper meg med sprøyte må jeg på med rulla og det som er er at vi skal ha skroget i inca yellow og hekken i signalrød derfor lurte jeg på om jeg skulle "tagge" litt, kan jeg bruke biltema lakkspray sånn som man bruker på bil??? Eller det er kanskje noe annet som funker. Skal se ok ut

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...