Jump to content

Tips til spraylakk

Sonata 7

Recommended Posts

Da vi ikke kommer til med rulla noen steder på hekken min så har vi bestemt oss for å spraylakkere den med boks. Hva slags lakk skal jeg bruke for å få det pent eller det meste er jo at det sitter, får jeg det på biltema og jeg må vell ha på klarlakk utenpå??

Jeg bruker kost (radiatorpensel) i alle kriker og krør der jeg ikke kommer til med sprøyte... og etterpå sprøyter de store flatene...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Båten er tidligere sprøytemalt, forferdelig dårlig lakk så vi har pusset ned og skal på med lakk nå og da jeg ikke får tak i noen som gjør jobben for en rimelig penge eller hjelper meg med sprøyte må jeg på med rulla og det som er er at vi skal ha skroget i inca yellow og hekken i signalrød derfor lurte jeg på om jeg skulle "tagge" litt, kan jeg bruke biltema lakkspray sånn som man bruker på bil??? Eller det er kanskje noe annet som funker. Skal se ok ut

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...