Sonata 7 Startet 29.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2006 Da vi ikke kommer til med rulla noen steder på hekken min så har vi bestemt oss for å spraylakkere den med boks. Hva slags lakk skal jeg bruke for å få det pent eller det meste er jo at det sitter, får jeg det på biltema og jeg må vell ha på klarlakk utenpå?? Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 29.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2006 Dette er jo et båtforum - så kroppsmaling med spray eller rull må jo merkes med OT. Forøvrig lykke til med maling av hekken din, og kommer du ikke til kan du sikkert få noen til å hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 29.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2006 He-he! Sitat: "...noen steder på hekken min..." Sitat slutt Hekken din synes jeg du skal beholde "naturell"........ :o)) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
SveinHa Svart 29.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2006 Jeg bruker kost (radiatorpensel) i alle kriker og krør der jeg ikke kommer til med sprøyte... og etterpå sprøyter de store flatene... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Sonata 7 Svart 29.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2006 Båten er tidligere sprøytemalt, forferdelig dårlig lakk så vi har pusset ned og skal på med lakk nå og da jeg ikke får tak i noen som gjør jobben for en rimelig penge eller hjelper meg med sprøyte må jeg på med rulla og det som er er at vi skal ha skroget i inca yellow og hekken i signalrød derfor lurte jeg på om jeg skulle "tagge" litt, kan jeg bruke biltema lakkspray sånn som man bruker på bil??? Eller det er kanskje noe annet som funker. Skal se ok ut Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 30.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2006 Haha mange morro forslag Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.