Jump to content

Pinsetreffet i Horten gjestehavn

Tine IV

Recommended Posts

Da er det snart pinsetreff i Horten gjestehavn igjen . Da lurer jeg på om det er BP folk som har tenkt å ta turen iår også ? Ser det skal være bla Jan Eggum konsert , redningsselskapet kommer med båt og loddsalg med masse fine premier .

Dette treffet blir jo arrangert av Redningsselskapet og KNBF sammen med Horten gjestehavn , så dem som er medlem av en av di to eller begger ligger gratis hele pinsen .

Har selv vært der di siste åra og det er koselig å treffe folk igjen år etter år . Ikke den lange turen for meg men syntes det er såpass koselig at jeg setter av pinsehelga til dette . Håper jeg treffer andre fra BP iår også da . Været ser ut som det skal bli topp lørdag,søndag .Men dem bytter kansje mening på neste .

PS: Thor kansje du kan si hvordan været blir i pinsen

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Onsdag til og med fredag ventes nordlig, senere vestlig bris. Mulighet for lokale ettermiddagsbyger, ellers til dels pent vær. Etter hvert stigende temperatur. Lørdag til og med mandag ventes vestlig, senere nordlig bris. Stort sett opphold og til dels pent vær. For det meste uendrede temperaturforhold

fra DNMI

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...