enter4u Startet 30.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2006 (redigert) Tenkte å forbedre Fram'en litt når det gjelder bæreflate. Bak på hekken er det en bitteliten flaps som det er flaut å kalle flaps. Tenkte å skjøte på, eller forlenge denne så den ble ca 35-40 cm ut fra skroget. Kan jeg bruke aluminium, eller kan jeg bruke finer som er innkapslet med glassfiber? Vil jeg som en bonus også få en litt bedre hastighet? Ser også at noen av snekkene i havna har en flaps på roret. Og den flapsen peker ofte litt ned i bakkant. vil det ikke bli en enorm belastning på roret da, eller er dette veldig lurt? Redigert 30.Mai.2006 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 30.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2006 Har ikke peiling jeg, men passet og fungerer giveren? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 30.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2006 Takker så meget ja Har ikke fått montert den enda. Jeg var på slakterbenken i går og fikk rota litt i kneet mitt, så jeg er ikke helt gangbar enda. Men tenkte jeg og krykkene skulle fått montert den til helga. Den ser lik ut i hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.