M/B Shanty Startet 1.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2006 Har lurt litt på hva alle disse betyr, og hva som bestemmer klassene. S/Y er vel Sail jått men hva er de forskjellige andre? Hvilken klasse er en 33 fot snekke? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
M/S Bastard Svart 1.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2006 Snekke passer under f.eks M/B = motorbåt eller som jeg kaller min M/S = motorsnekke Eller finn på noe artig Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Behørig diskutert i denne tråden. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
M/B Shanty Svart 2.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Behørig diskutert i denne tråden. Takker og bukker!! Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.