Sveinern2 Startet 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2006 Hei! Er helt ny her inne så vet ikke om dette er riktig plass å skrive, men vist ikke får dere bare flytte den vist ikke :) Det jeg lurer på er hvor man kan kjøpe nye u-orginale propeller til suzuki 30hk motoren min? Da denn jeg har har knekt vinge på. Takker for alle svar MVH Svein Ottar H. Longva Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Hvorfor kjøpe uorginal? Da jeg kjøpte propell til min 9,9 Suzuki så gjorde jeg det hos den lokale Suzukiforhandleren. Denne propellen kostet 500 som faktisk var billigere en hva en uorginal fra f.eks. Maritim hadde kostet inkl. frakt og oppkrav. Sitér dette innlegget Link to post
Sveinern2 Svart 2.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 hvor kjøpte du den da?? her i ålesund kostet den orginale 1700,- å den uorginale 1100kr. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Maritim har i hvertfall propell. Trolig også Eurofritid. Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Jeg kjøpte den hos Suzukiforhandleren på Sunndalsøra. Kommer ikke på navnet i farten. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 http://www.tra-mar.no/ Koster 674.- pluss frakt Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Sveinern2 Svart 2.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 http://www.tra-mar.no/ Koster 674.- pluss frakt tuusen takk for den linken der å takk til alle andre som har svart! Dere får ha en god båtsesong Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.