M/S Bastard Startet 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2006 spiser epoxy opp nater av Tec7? Noen som vet, jeg vurderer og slipe ned fordekket for ente gang og rulle på noen lag epoxy. Leste meg til at epoxy kan brukes uten duk, har jeg lest riktig i heftet til WestSystem? Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 På fordekket??? Skal du male oppå? Trodde at epoxy brytes ned av UV-stråler fra solen..............har jeg hørt en gang, av noen, antageligvis her på baatplassen.......mulig at jeg husker feil? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
ok67 Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Epoxy brytes ned av sollys, og skal du ha det på et dekk der det er en del trafikk ville jeg ha lagt i en tynn (200g/m2) duk. For å beskytte mot sollys brukes 2 komponent polyurethan lakk, blir meeeeeget blankt og fint. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Ja, det med lakk har jeg funnet ut av. Men spiser epoxyen Tec7 f.eks Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 (redigert) kjøp epoxy her før å spare penger.http://www.faannessen.no/ Redigert 2.Juni.2006 av autohelm (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Epoxyen er løsemiddelfri, og spiser ingenting så langt jeg har erfart, tom isopor går bra. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 3.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2006 Flott, da skal jeg tenke litt før jeg går i gang. Er fristende til og legge alt ned i epoxy for og få det tett og ikke minst stabilt. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 3.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2006 En bekjent av meg har en plattgatter hvor aller dekk og dollbord er er epoxybehandlet. Det er noen år siden han gjorde det nå, og det ser fremdeles nydelig ut. Epoxyen har ikke tæret på noe som helst. Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.