Suzuki Startet 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2006 som ivrig titter på American Chopper, har jeg merket meg ( ! ) at de bruker noen form for fettstift / krittstift til å skrive / streke / merke på stålplater / profiler. Tradisjonelt har jeg alltid brukt sprittusj til dette, men denne er jo umulig å se i dårlig lys, motlys eller med sveisebriller. Noen med erfaring som kan si hva dette er, og hvor det kan shoppes ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Birchwood 320 Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 bokhandel.. Jobbet som sveiser i mangen år og vi brukte fettstift og kritt.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
M/B Shanty Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 (redigert) Jern kritt eller så har penol en fantastisk "Tusj" med hurtigtørkende hvit maling. den fra penol er fabelaktig når sveisemaska er på. Fant den fra penol HER Redigert 2.Juni.2006 av Affe (see edit history) Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.