Gulliksen Startet 4.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2006 Heisann båtfolket! Nettopp kjøpt meg en Hitachi SP18VA 7" poleringsmaskin. Det fulgte kun med en gummi rondell med en slik sævehette til å trekke rundt rondellen, men disse fungerer jo ikke for en femmer! Det jeg er på jakt etter er en rondell med borrelås og poleringsputer som passer. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette ? Gjerne noen nettsteder :) Sitér dette innlegget Link to post
mao Svart 4.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2006 Tess har de og de fleste jernvareforretninger. Forøvrig en knallbra maskin :-) Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 4.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2006 Jeg regner med at det er en standard spindel på den maskinen som på andre vinkelslipere. Jeg kjøpe en billig maskin på Torshov i fjor, men jeg syntes borrelåsplata var for stor så jeg kjøpte en mindre på plate på Byggmakker. Kostet neste like mye som jeg hadde gitt for maskinen Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Gulliksen Svart 4.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2006 Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.