Jump to content

Agurknytt

bliss X

Recommended Posts

Flesteparten av de som frekventerer den nevnte plass, synes ikke å ha båtprat som primær-interesse. Således ville vil en båt-erfarings database der, kunne skrives ut på en Post-It lapp  :drink:

Men, gratisreklamen kan jo være en god sak for de som har fått tullesvar på seriøse spørsmål, her kan de ihvertfall forvente at noen forsøker å hjelpe til som best de kan.  :boxing:

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Enig med deg BEG. Har fulgt med på nevne sider lenge, stilt noen spørsmål, og bidratt med noe input,men..... I de siste månedene har det vært mest tullprat og meningsløse, anonyme svar. La de holde på med sitt, så får vi forsøke, om mulig, å gkjøre dette foumet enda bedre.

Hilsen Ludde

Det omtalte innlegget på Båtmagasinets båtplassen har allerede havnet bakover sidene blandt "eldre" innlegg, men jeg merker meg at det har kommet til en god del forsvarsinnlegg for baatplassen.no i den aktuelle tråden. Enten har baatplassen.no en del venner på båtplassen eller mest sannsynlig så frekventerer en del av medlemmene her også båtplassen  :cryin:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...