bliss X Startet 30.August.2003 Link til dette innlegget Startet 30.August.2003 Les hva enkelte synes om erfaringsdatabasen: Baatplassen.no er bare en skryteside. Folkene har jo f**n meg opprettet en egen erfaringsdatabase der de legger inn båtene sine og skryter uhemmet av dem. Latterlig! Sakset fra Båtmagasinet 30.08.2003 Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 30.August.2003 Link til dette innlegget Svart 30.August.2003 Jaja....litt gratis reklame for baatplassen.no og erfaringsdatabasen er jo bare av det gode. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 30.August.2003 Link til dette innlegget Svart 30.August.2003 De er jo fornøyelig patetiske da :-) God båthøst.. Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
BEG Svart 31.August.2003 Link til dette innlegget Svart 31.August.2003 Flesteparten av de som frekventerer den nevnte plass, synes ikke å ha båtprat som primær-interesse. Således ville vil en båt-erfarings database der, kunne skrives ut på en Post-It lapp Men, gratisreklamen kan jo være en god sak for de som har fått tullesvar på seriøse spørsmål, her kan de ihvertfall forvente at noen forsøker å hjelpe til som best de kan. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Ludde Svart 31.August.2003 Link til dette innlegget Svart 31.August.2003 Enig med deg BEG. Har fulgt med på nevne sider lenge, stilt noen spørsmål, og bidratt med noe input,men..... I de siste månedene har det vært mest tullprat og meningsløse, anonyme svar. La de holde på med sitt, så får vi forsøke, om mulig, å gkjøre dette foumet enda bedre. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Helge Svart 2.September.2003 Link til dette innlegget Svart 2.September.2003 Det omtalte innlegget på Båtmagasinets båtplassen har allerede havnet bakover sidene blandt "eldre" innlegg, men jeg merker meg at det har kommet til en god del forsvarsinnlegg for baatplassen.no i den aktuelle tråden. Enten har baatplassen.no en del venner på båtplassen eller mest sannsynlig så frekventerer en del av medlemmene her også båtplassen Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.