Jump to content

Brensel til Wallas 2000?

troja

Recommended Posts

Har nå brukt opp ca 20 liter lampeolje fra Europris, som koster ca 45 kroner for 5 liter. Varmeren er en Wallas 2000.

Den er mer luktsvak enn tennvæsken.

Soter ikke og brenner jevnt og fint.

Esso er sikkert bedre men til mer enn dobbel pris står jeg over.

Mvh

Petter-B

Redigert av Petter-B (see edit history)

Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig..

• 1 år senere...
Har nå brukt opp ca 20 liter lampeolje fra Europris, som koster ca 45 kroner for 5 liter. Varmeren er en Wallas 2000.

Den er mer luktsvak enn tennvæsken.

Soter ikke og brenner jevnt og fint.

Esso er sikkert bedre men til mer enn dobbel pris står jeg over.

Mvh

Petter-B

Har akkurat hatt min wallas 3200 til service.Nedslående resultat;5000,-i rep.

Grunnen til dette;den har gått for lenge med dårlig olje iflg.de på wallas.Oljen er fra EUROPRIS,billig men drepen for varmeren.Skiftet veke,pumpe etc.Skulle jeg fortsette med europris garanterte han meg at vi "snakkes"om 5-6 år.

Hva som ble anbefalt;bl.a.fritidsparafin fra shell.I.o.m.at europris har solgt en anstendig mengde av dette så har det resultert i at prisene har skutt i været det siste året........en 4l fra shell er ca.100,-.Noen kroner dyrere,men ett sikkert valg.(ref.wallas).

Det skal nevnes at den høye prisen for mitt vedkommende skyldes at det også ble skiftet kort og bryterpanel.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...