Magnus Startet 5.Juni.2006 Del på Facebook Startet 5.Juni.2006 Morn! Har en tresnekke på 25 fot med "innebygget ror" Jeg vurderte å lage et utenbordsror, men har kommet til at jeg vil beholde roret slik det er. I den anledning ønsker jeg å lage en lenger rorkult, for nå sitter det en rorkult i krom på 50 cm som er festet rett på rorstaget (stangen som går fra dekket til rorfinnen. Jeg trenger derfor ett ledd mellom rorkult og rorstag - som finns på de fleste seilbåter og mange snekker. Er det noen som vet hvor man får kjøpt dette, evt hvor man får dette lagd ? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 5.Juni.2006 Del på Facebook Svart 5.Juni.2006 Hej Magnus! tror jag har sett ett sådant beslag i Seasea's katalog.....har surfet litt på deres sidor men kan ikke finne det, pröv o ring Seasea på Rud i Sandvika, Baerum tror dom har det tel 67175252 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Magnus Svart 6.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Takk for svar. Hørte med dem, men de kunne ikke hjelpe meg. Er ikke helt sikker på hva denne delen heter, men prøver meg rundt om kring med rorkultfeste. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 http://www.plastimo.com/catalogue/productd...?listnom=Tiller fittings|Rudder head fittings&ref=13383&LangID=1 Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Mulligan fann det det er något sånt du jager.............. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Magnus Svart 6.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Det var den delen jeg var på jekt etter, men skulle helst vært litt mindre seilbåt og mer tresnekke over den. Har ringt litt rundt, og ender kanskje med at jeg må få en støpt. Sitér dette innlegget Link to post
Magnus Svart 6.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Det var mer noe slikt jeg hadde tenkt meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.