loffern Startet 6.Juni.2006 Del på Facebook Startet 6.Juni.2006 Jeg lurer på hvordan det er å selge en båt med VHF-radio ombord til en person som ikke har VHF-sertifikat. Kan jeg gjøre det og bare sende inn et overtakelsesskjema? Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Du skal vel strengt tatt demontere den og eventuelt levere den med løst til kjøper. Og så kan han montere den igjen når sertifikatet og konsesjonen er på plass. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Mulligan Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Du sender konsesjonsdokumentet inn til Telenor Maritim Radio sammen med opplysninger om ny eier. Han får så nytt dokument i posten. Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Jeg lurer på hvordan det er å selge en båt med VHF-radio ombord til en person som ikke har VHF-sertifikat. Kan jeg gjøre det og bare sende inn et overtakelsesskjema? Noen som vet? I år kan kjøperen søke om konsesjon, og faktisk få konsesjon uten å inneha sertifikat, denne er så gyldig i 3 mnd, og i løpet av denne tiden må da kjøper ta sertifikat. Sitér dette innlegget Link to post
870 Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Tror det går å registrere dette via nett. Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Tror det går å registrere dette via nett. Det samme er jeg ganske sikker på at ikke går. Sitér dette innlegget Link to post
to-vid Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Du tar nok feil der. VHF Amnesti Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Du tar nok feil der. VHF Amnesti Siden du er så eplekjekk regner jeg med at du har benyttet deg av den saken der selv. Jeg har gjort det.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.