GMC 2500 Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 He-he, ja da skel vi se hva vi klarer. Hold bolten i ro med en umbrako. Løsne på låsemutteren. Skru den 2 turn ut. Så skrur du hovedbolten 1 og 1/2 turn INN Dette er for at regulatoren skal treffe på fjæra litt tidligere. Dermed så vil den treffe studden til den metriske ventilen tidligere. Da skal du få litt mere turtall. Du vil IKKE få full effekt, men det skulle hjelpe deg et stykke på vei. Den pumpa der er bygd på en måte som gir masse pulver nede på turtall, men nesten ikke noe på toppen. Skal du få fult i både bøtter og spann, så må pumpa bygges om. Det har med den delen som er langt inne i pumpa. USA forespeilet en ca. pris for overhalt pumpe på ca USD 600,00 Lykke til med jobben. Sitér dette innlegget V8 Diesel Tech Link to post
colabrus Svart 20.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Ok, jeg får prøve det og se hva som skjer. Men jeg må være på utkikk etter ny, for jeg vil jo selvfølgelig ha maks ut.. Kommer tilbake med resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 28.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2006 Nå har det gått 1 uke uten en lyd. Hvordan går det ? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 24.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2006 Syntes denne saken var litt interessant men så ble det stilt...............hvordan går det colabrus? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Goddis77 Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 Fått noe futt nå da colabrus? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.