Qrt Startet 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2006 (redigert) Skal kjøpe kartbrikke for trondheimsfjorden, og det er da to aktuelle. Fra Sognefjorden til Trondheimsfjorden, og en som går fra Trondheimsfjorden til Tromsø. Grensen for hvor langt nord brikken for Sognefjorden går, og hvor langt sør Tromsø brikken går er litt ullen. Derfor lurer jeg på om det er noen der ute som har en av disse to, og kan fortelle meg den eksakte grensen. Er jo litt kjekt å kunne ta begge veier ut av fjorden, og ikke være tvunget til å gå kun en vei for ikke å risikere å bli stående med ræva godt plantet på et skjær utenfor Tustna!! Koster jo skjorta, så det blir ikke aktuelt å kjøpe begge!! Redigert 13.Juni.2006 av Qrt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 Kan du bruke G2 brikken fra bluechart så dekker den fra rogaland og til Svalbard/Kirkenes.. men den koster nesten det samme som to vanlige.. Prisen på g2 er drøye 3 lapper.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Qrt Svart 13.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 Skal brukes med Garmin GPSMAP 178Ci, og den er nok ikke kompitabel med G2 kartene desverre. Sitér dette innlegget Link to post
Qrt Svart 16.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2006 Tar meg den friheten å bringe denne opp igjen. Finner ikke noe eksakt svar på det, og håper det er noen som har en av de aktuelle brikkene som kan fortelle meg det. Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 16.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2006 har et Garminkart BlueChart, Atlantic V7. Det går fra Sognefjorden nesten opp til Namsos (til og med Kya fyr) Sitér dette innlegget Link to post
Qrt Svart 16.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2006 har et Garminkart BlueChart, Atlantic V7. Det går fra Sognefjorden nesten opp til Namsos (til og med Kya fyr) Tusen hjertelig takk. Det var det svaret jeg ventet på!! Sitér dette innlegget Link to post
rag Svart 17.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2006 Hei Tronhjemsfjorden - Tromsø er bare til og med Smøla og Grisvågø i sør. Ragnar Sitér dette innlegget Link to post
M/Y INA II Svart 29.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2006 (redigert) Jeg har brikke fra Sognefjorden til Trondheim. Er du fortsatt interessert ? den er merket Sognefj/svefjorden MEU052R, jan.05 Er selv interessert i Tron.h. til Tromsø. Redigert 29.Juli.2006 av M/Y INA II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nalle Svart 14.November.2020 Link til dette innlegget Svart 14.November.2020 (redigert) Redigert 14.November.2020 av Nalle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nalle Svart 14.November.2020 Link til dette innlegget Svart 14.November.2020 M/Y INA II skrev On 29.7.2006 at 16.44: Jeg har brikke fra Sognefjorden til Trondheim. Er du fortsatt interessert ? den er merket Sognefj/svefjorden MEU052R, jan.05 Er selv interessert i Tron.h. til Tromsø. Jepp! Er rimeleg desperat når en bryt inn i en 14 år gammal tråd.. Men dersom du mot formodning skulle fortsatt ha denne kartbrikka, så vil eg gjerne kjøpe den..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.