Progor Startet 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2006 Hei, og takk for hyggelig og positiv respons på min forrige henvendelse. Nå har jeg et nytt problem. Det vil si en ny vri på det gamle problemet, nemlig forgasserne på min Volvo Penta 145 (ca. 20 år gammel). De er i følge min "båtmann" i ferd med å legge inn årene, så å si. Vet noen om det er mulig å få kjøpt brukte forgassere til en slik motor? Alternativt om de kan overhales? Vennlig hilsen Morten Golimo Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 Forgasserservice i Drøbak. De blir som nye :-) mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Erik Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 Jeg fikk overhalt mine Ca 20 år gamle forgassere (på Volvo Penta 130) hos Norsk Forgasser service på Østladet ett sted (skrudde av og sendte dem til dem, fikk dem i retur etter en uke eller to, gode som nye). Hyggelig og bra respons derfra, og forstod de kunne skaffe deler også (ihverfall membran). Tror de bla bruker noe slaks ione bad eller noe slikt for å få skikk på slitne gassere. Dette er noen år siden (3-4??) Telefon 22 63 16 00 Videre er jo IGlebekk Motor i Kr.sand ett greit sted å skaffe eldre Volvo deler på, tlf 38097830. Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Jorg-1 Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 (redigert) Jeg har et sett forgassere fra en AQ 140 motor B21....disse skulle nok være de samme. Kr. 1.500,- pluss frakt med flammedempere og manifold. Send en IM Redigert 14.Juni.2006 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Cato23 Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 Vist du går inn på marked og salg er der en som selger repsett ti 400.- stk. Dette er billig. Handla med han selv,betalte på forskudd og fikk delene som avtalt etter et par dager. Å settene var skikkelig Mvh Cato Sitér dette innlegget Link to post
Båtbygger77 Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Vist du går inn på marked og salg er der en som selger repsett ti 400.- stk. Dette er billig. Handla med han selv,betalte på forskudd og fikk delene som avtalt etter et par dager. Å settene var skikkelig Mvh Cato Bra at du ble fornøyd. Har fremdeles noen sett liggende: https://baatplassen.no/p/showproduct.php?pr...=864&cat=11 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.