SeaMaster175 Startet 13.Juni.2006 Del på Facebook Startet 13.Juni.2006 Har montert inn et Humminbird 27x ekkolodd med bronsegiver. Skulle teste det idag og det viste da mellom 280 og 310 meter dypt på et sted jeg vet det ikke er mer enn 10-15 meter. Noen som vet hva som kan være feil? M/B Gamla Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Hadde det vært innvendig giver hadde jeg visst det. Men det har ikke hengt seg på noe dritt på giveren? det problemet hadde jeg sist helg. Da gikk ekkoloddet helt berserk Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 13.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Håper at det ikke har gjort det. Vil ikke ut å bade nå. Egentlig tror jeg ikke at det har hengt seg noe på giveren fordi båten ble satt ut i gåt så den burde være ren... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Har dere stilt det inn riktig? Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 13.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Tja. Det spørs hvilke instillinger du tenker på? Slikt som følsomhet og sånt har vi ikke stilt noe på... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Regner med at svingeren står loddrett, men den er ikke stilt inn på fot elle noe. Sjekk bruksanvisningen, hvis ikke noe annet virker Sitér dette innlegget Link to post
handere Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 har det samme ekkoloddet selv, med innvendig giver. Det viste også rundt 300 meter dyp på et sted det bare er noen meter. Da var grunnen til at jeg hadde mudret rett før og det var så mye som "stoppet" ekkoet å det trodde dermed det var veldig dypt siden det ikke fikke noe "svar"... men hvis det var klart og fint der du var så var det veldig merkelig. Hadde et en gang som ikke likte sabb diselens dynamo så det spratt opp og ned 100 meter for hver omdreining. Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 13.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Sjekket at det står på "meter". Tror kanskje det kan ha noe med det "handere" skriver fordi der vi har båten kommer det ut vann fra et vann som gjør at vannet blir veldig grumsete. Prøvde ekkoloddet forøvrig når motor var avslått så det har ikke noe med at motoren påvirker ekkoloddet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.