Yankee Startet 17.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2006 HJELP! Noen som vet hvor jeg kan få tak i en C-map brikke av typen CF85, den er ca 3x3 cm stor. Den må dekke Mandal og østover. Er det eventuelt noen som har en slik brikke liggende i en skuff?? Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 18.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2006 Løfter denne, jeg er også på utkikk etter CF 85 brikke. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
p.aas Svart 18.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2006 prøv: anordboe@broadpark.no Han kjøpte båten min med CF-85 brikker og skulle bytte ut disse. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 18.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2006 Mange takk, sendte mail, så får vi se.... Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 19.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2006 CF-85 selges av C-Map forhandleren. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 19.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2006 Javel Mulligan, kan du si meg hvilken av forhandlerene? Har ringt litt rundt til C-map og forhandlere som sier at de sluttet å selge denne brikken i fjor! Men håper du har rett, at der er noen som selger den fortsatt. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 19.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2006 Vel, linken er til hjemmesida til C-Map. Prøv med en mail til C-Map i Italia og se hva som skjer. Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 19.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2006 CF-85 selges av C-Map forhandleren.C-maps internettsider er ikke oppdatert, har send mail dit, de sier de ikke selger CF-85 brikker lenger. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Yankee Svart 20.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Gir du meg et hint dersom du finner ut noe Sylvester? Sitér dette innlegget Link to post
kringeland Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Har en brikke i en skuff nr : #965817 Class X Oslofjord Northern Part som jeg ikke har bruk for men det hjelper vel ikke deg. Sitér dette innlegget Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift Skjoldastraumen sluse Link to post
Sylvester Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Gir du meg et hint dersom du finner ut noe Sylvester? Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Yankee Svart 22.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2006 nei, ikke foreløpig. Kunne jo være kjekt å ha den dersom jeg skal på langtur, så jeg vil gjerne notere meg at du har den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.