roy_n Startet 19.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2006 (redigert) Hei jeg lurer på hvordan jeg skal få presset i fett på bakerste smørepunktet på det vridbare anlegget mitt.Det sitter en smørekopp der som er merket nr9,det er ikke noen kopp under den som på de andre det er bare en skrue som skrues ned i forkant på hylsen. Skal det brukes fettpresse. roy_n Redigert 19.Juni.2006 av roy_n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kajaa Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Dette blir vanskelig å svare på når du gir så lite opplysniger on anlegget, men ut fra smørepunktet du angir kan det være dette. Dersom du har westmekan sitt vribare anlegg er smørepunkt 9 smørepunktet på hylselagret like bak omstyringsenheten. denne kan ha grasekopp eller oljesmøring. Forøvrig har Westmekan to nippler en i forkant og en i bakkant av ommstyringsenheten. Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 21.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2006 Det er det smørepunktet som er helt bakerst.Når jeg skrur ut smøre koppen der så er det kunn en bolt som er fylt med fett det er ikke slike smøre kopper som du kan fylle med fett å vri så fettet blir presset ut til akslingen.Skrur jeg ut bolten så kommer det litt vann opp igjennom hullet til bolten.Anlegget sitter på en FM L2 jeg har ikke peiling på fabrikatet. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.