Jump to content

Innpressing av fett vridbartanlegg

roy_n

Recommended Posts

:cheers: Hei jeg lurer på hvordan jeg skal få presset i fett på bakerste smørepunktet på det vridbare anlegget mitt.Det sitter en smørekopp der som er merket nr9,det er ikke noen kopp under den som på de andre det er bare en skrue som skrues ned i forkant på hylsen.

Skal det brukes fettpresse.

roy_n

Redigert av roy_n (see edit history)

Dette blir vanskelig å svare på når du gir så lite opplysniger on anlegget, men ut fra smørepunktet du angir kan det være dette.

Dersom du har westmekan sitt vribare anlegg er smørepunkt 9 smørepunktet på hylselagret like bak omstyringsenheten. denne kan ha grasekopp eller oljesmøring. Forøvrig har Westmekan to nippler en i forkant og en i bakkant av ommstyringsenheten.

Det er det smørepunktet som er helt bakerst.Når jeg skrur ut smøre koppen der så er det kunn en bolt som er fylt med fett det er ikke slike smøre kopper som du kan fylle med fett å vri så fettet blir presset ut til akslingen.Skrur jeg ut bolten så kommer det litt vann opp igjennom hullet til bolten.Anlegget sitter på en FM L2 jeg har ikke peiling på fabrikatet.

roy_n

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...