Panasync Startet 19.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2006 Hvis noen her har en slik motor, og hadde vært villig til å ta bilder av hvor de forskjellige ledningene går i motoren hadde det vært supert Har kjøpt en motor hvor ledningsnettet var demontert pga det var ødelagt. Har nå fått nye ledningsnett osv, men har ikke koblingsskjema enda Tenkte jeg ville være litt forsiktig så jeg ikke ødelegger noe Sitér dette innlegget Link to post
Netthandel Svart 19.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2006 Hvis du ikke får svar, kan du sikre deg en bok som kanskje kan hjelpe deg: Her kan du kjøpe bok - ca 150 kr. Her får du bok + noe til ser det ut til Men klart det hjelper hvis noen bare har bilder... Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 19.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2006 Har bestilt og betalt original servicemanual(Den som de ofte bruker på verkstedene), men den har visst forsvunnet i posten Og jeg begynner å bli veldig utolmdig etter å få startet motoren Men takk for tipsa Sitér dette innlegget Link to post
Netthandel Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Ok. Lykke til! Et annet tips er jo evt å kontakte en eller annen som skal selge lik motor... - Jeg hadde i alle fall kunne tatt bilder til deg ;-) - og tror mange flere er villige til å gjøre dette. (Håper jeg ikke er naiv..) Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 20.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Har fått på plass alle ledningene nå, utenom autlube oppleget. Men det dropper jeg i første omgang, må kjøpe nytt ledningsnett der også, hvis jeg skal bruke det Men nå trenger jeg visst ny startmotor, får visst aldri start på denne Startmotoren var veldig svak, klarte ikke å dra motoren rundt. Børstene var nesten helt nedslitt.. Byttet børster idag, men da knakk selvfølgelig den ene fjæren. Vet heller ikke om jeg skal legge mer penger i startmotoren, eller om jeg skal skaffe en brukt/ny startmotor Er jo ikke sikkert det er kun børstene som er ødelagt? Får ny startmotor fra USA for 250$... Men da blir det 2 nye uker å vente Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.