Skipper Worse Svart 25.Desember.2006 Del på Facebook Svart 25.Desember.2006 Kanskje han så "Marksommer" på TV her om dagen? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
M/S Bastard Svart 25.Desember.2006 Del på Facebook Svart 25.Desember.2006 Kjekt og ha er jo noe som heter, er litt duppeditt frik Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Risørskøyte, 36fot - kr. 20.000,- Sitér dette innlegget Link to post
Seacrest Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Må vel være 200000 vel?? ellers er dette billig!!! Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 hehe det er mye man ikke ser på bilder... Det skroget ser "litt" slitent ut.... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
rogeri Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Er litt usikker på dagens priser på blomstermold.???????? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Ja se på bildet over, her ser det ut som det skjuler seg mye råte under noen lag maling. Sikkert myyyye godt arbeid som skal til her. Blir bare enda mer glad jeg har plast båt når jeg ser slike bilder. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Hallaron Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 samme bildet hang jeg meg opp i - det ser ikke bra ut, men på den annen side, det kan være bedre enn man tror. Som regele er det værre men man skal jo være optimist..... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Platt Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Den skøyta hadde sikkert blitt fin ved hjelp av en kjærlig hånd eller to fra Bastard! Men det er langt fra Trondheim til Vestfold.... Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Men det er langt fra Trondheim til Vestfold.... Vi kan jo stille opp med et mannskap her fra baatplassen og seile den rundt (til våren....) og levere den i Holmestrand - noen som er med? Baatplassen.no-stafetten? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Høvdingen Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 samme bildet hang jeg meg opp i - det ser ikke bra ut, men på den annen side, det kan være bedre enn man tror. Som regele er det værre men man skal jo være optimist..... Tror nå at med gamle båter er - det er værre enn man tror - koster mer enn man tror - tar lengre tid enn man tror Hilsen en storoptimist Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Men tenk bare hvor mye storkos du kan ha i solskinnet på opplagsplassen. Tror jeg stikker over til krangletråden jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Vi kan jo stille opp med et mannskap her fra baatplassen og seile den rundt (til våren....) og levere den i Holmestrand - noen som er med? Baatplassen.no-stafetten? Jeg er med Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
SF Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Husk å ta med godt øsekar! Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
M/S Bastard Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Den er nylig hentet står det, og skal selges snarest. Kanskje de fant ut at salg var ett bra alternativ når de fikk den opp på slippen. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Vil bare kommentere at bildene er fra oktober 05, og at karen står i masse tykke klær på slippen, jeg. Tror neppe han hadde gjort dette i juni, men selvfølgelig kan jo båten være slippsatt flere ganger. Mye dårlig treverk i skroget ser det ut for, men innvendig så det jo rett så trivelig ut. Bare det elektriske og refleksen bør jo være verd de 20 båtlappene? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Sinten Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Denne ligg under salg her på forumet, så sånn sett er det jo sikkert ikkje den heilt store nyheiten, men eg synst dette verkar som mykje båt for pengane, dersom prisen er rett. Eldre trebåt med vindskjerm Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Platt Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Den er nylig hentet står det, og skal selges snarest.Kanskje de fant ut at salg var ett bra alternativ når de fikk den opp på slippen. Eller kanskje de fant ut at det skortet litt på kunnskapen man trenger for å fikse opp en trebåt!? Frakter man/seiler man en såpass stor båt helt fra Fredrikstad til Trondheim, må /bør man jo ha gått båten forholdsvis grundig etter i sømmene! Så det kan være et hav av forklaringer på hvorfor den blir solgt så fort. Enig med Vikers - den ser veldig fin ut innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 3.Januar.2007 Del på Facebook Svart 3.Januar.2007 Jo, du har ett poeng der. Og den er fint innredet, det er sikkert. Vel, jeg får vente litt med stort prosjekt. Har nok og gjøre enda Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 4.Januar.2007 Del på Facebook Svart 4.Januar.2007 Materialer til oppussing/restaurering av skøyter og større båter - gratis på Lillehammer. Før hoppbakke og dommertårn - nå seilskøyte! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
At-le Svart 5.Januar.2007 Del på Facebook Svart 5.Januar.2007 Hei. Trebåtbyging-bok At-le Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 8.Januar.2007 Del på Facebook Svart 8.Januar.2007 Noken som orkar å ta fatt dette prosjektet? 40 fots katamaren på finn Er det berre meg eller er denne noke heilt ekstremt stygg? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Enjoy Svart 8.Januar.2007 Del på Facebook Svart 8.Januar.2007 MONSTERSKIP, den ender sine dager som en festflåte for rølpete og tørste 18åringer!!! Sitér dette innlegget Link to post
sivne Svart 8.Januar.2007 Del på Facebook Svart 8.Januar.2007 Det lignet en lego campingbil... Eller et fly uten vinger. Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
Sinten Svart 8.Januar.2007 Del på Facebook Svart 8.Januar.2007 Å seie noko slikt er ein fornærmelse mot lego campingbiler :nono: Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.