skibsplast ohoi Svart 12.Februar.2007 Del på Facebook Svart 12.Februar.2007 Boken Norske trebåter på Mamutsalg. Kan forhåndsbestilles hos blant annet Haugen bok for kr 149 Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
vikers Svart 12.Februar.2007 Del på Facebook Svart 12.Februar.2007 Takk for tipset! Blir levert 5. mars. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Gabba III Svart 12.Februar.2007 Del på Facebook Svart 12.Februar.2007 Takk! Herved bestilt Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 12.Februar.2007 Del på Facebook Svart 12.Februar.2007 Har den, helt fantastisk. Gled eder!! Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 12.Februar.2007 Del på Facebook Svart 12.Februar.2007 Da var den bestilt. Gleder meg Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Seilaren Svart 12.Februar.2007 Del på Facebook Svart 12.Februar.2007 Den boken har jeg.. Anbefales på det varmeste Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Espen C Svart 13.Februar.2007 Del på Facebook Svart 13.Februar.2007 Dette må vel være en billig motor http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...p;LanguageNr=20 Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 13.Februar.2007 Del på Facebook Svart 13.Februar.2007 Dette må vel være en billig motor http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...p;LanguageNr=20 Tja billig? motor ligger i sverige. Må betale toll og avgift til norge? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 13.Februar.2007 Del på Facebook Svart 13.Februar.2007 (redigert) Tja billig? motor ligger i sverige. Må betale toll og avgift til norge? At-le Tja må man det da kan vel ta den inn som en delemotor Vi Som bor på grensen blir ikke stoppet i tollen det har aldri skjedd meg Redigert 13.Februar.2007 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.Februar.2007 Del på Facebook Svart 13.Februar.2007 Tilleggsavgiften er opp til 400 % og boten/straffedommen kommer i tillegg. Ditt valg. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
CB. Svart 14.Februar.2007 Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 Da blir det nok som SW sier, jeg fant jeg fant men jeg fant ikke Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
vikers Svart 14.Februar.2007 Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 Fant en båt jeg virkelig falt for. Hadde jeg hatt litt penger og ikke treseiler`n, så hadde dette vært et flott prosjekt! http://www.defaele.dk/nyannoncer/annoncer/...aden%20Gita.htm Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
M/B Shanty Svart 14.Februar.2007 Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 Fant en båt jeg virkelig falt for.Hadde jeg hatt litt penger og ikke treseiler`n, så hadde dette vært et flott prosjekt! http://www.defaele.dk/nyannoncer/annoncer/...aden%20Gita.htm Den var flott! skal vi kjøre en spleis på prosjektet? du betaler båt frakt og utgifter. jeg fikser og får?? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Sebaldus Svart 14.Februar.2007 Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 gratis/billig flytebrygge med plass til 45 båter Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 vinterveden er klar til hent, eller ? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...12&tot=1000 Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 88 fots skøyte som har vært under ...det er mye...veldig mye å gå løs på. :smash: Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
fredriksen Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 Ja, her er jeg enig, dette må være veldig mye å gå løs på! Forøvrig må jeg si at selv om det er Admiralinnen som vanligvis uttaler seg om fargevalg etc her i heimen, så synes jeg helt på egen hånd at det var et noe uvant fargevalg på denne! og enda en gang Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 Likte du ikke grønnfargen, fredriksen? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
ola_dunk Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 (redigert) denne fargen heter grønn Redigert 15.Februar.2007 av ola_dunk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 Vel...,, Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært sjøsyk selv om jeg er oppvokst i fjærsteinene og har skrubbet mange "rom" (laste--) i fiskeskøyter i Vesterålen. Men om jeg skulle vært med å forhale denne saken inne i havna, ja da er jeg ikke sikker på hvordan det ville gått. Grønnfargen er jo helt , obs , nå kommer det igjen Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 Hva med denne da ? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=9&tot=18 Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 Jeg hadde egentlig bestemt meg for at brødrister var en innretning som aldri skulle ombord i min båt. Nå er jeg ikke så sikker (jeg kjenner i alle fall en og annen dekksgutt som vil forlange sjørøvertoast hver eneste frokost). Sitér dette innlegget Link to post
Scand7600 Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 (redigert) Vel, tviler at jeg får napp på dette, men det er vel verdt et forsøk? Ser "Praktisk båtliv" har en test av båten min i bladet 1/01. Noen som har en bunke som de ikke har fått rotet seg til å kaste, og som kan avse dette eksemplaret? Kan godt gi noen kroner... (Send meg gjerne en IM, kan vel bli litt vanskelig å følge opp trådene..) Redigert 18.Februar.2007 av Scand7600 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 (redigert) Tja etter å ha lest innlegget ditt gikk jeg ned i kjelleren og rdo frem nr. 1-20011 på andre forsøk. Bladene ligger veldig hulter til bulter så det må vist være meningenat du skal ha det. Send meg en im med adressen din så skal jeg sende det til deg. Redigert 18.Februar.2007 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
vikers Svart 20.Februar.2007 Del på Facebook Svart 20.Februar.2007 Båthenger gis bort! Men må nok være raske her.... i Oslo. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.