Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?

Batdilla

Recommended Posts

Price Club i Kristiansand holder avviklingssalg - selger bla. 4,5 kw diesel agregater til halv pris - nå kr. 7.500. Merke: Master...(et eller annet)

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Denne båten lå Gamla ved siden av i opplag når den ble pusset opp ( vår våren 2005) Pen båt, men bildene ljuger faktisk litt. Så pen er den ikke, og jeg vet den hadde litt råte flere steder i skroget, men vet ikke hva eier gjorde med den. I tillegg har det vært noe motorproblemer med den, men hva vet jeg ikke.

DEtte er nok grunnen til den lave prisen, vil jeg tro.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Under utstyr, brukte seil.

tok med annonse:

Navn: Martin Kamperhaug

Email: mk@mkbaat.no

Dato: 06.01.06 13:01

Brukte seil

Har mengder av brukte seil til ulike båter.....!! Her nevnes noen: -Flere storseil i kevlar/mylar med maksmål:P=17.1, E=6.35 -Masse kevlar/mylar forseil med forlik=16m -Div spinnakere på 125 kvm SL=15.78 SMV=8.36 -Kevlarstorseil fra Gran brukt 3 sesonger i meget god stand P=11.6 E=4.28 Selges kr10000, (nypris ca 35000kr). -Genua 1 i mylar i god stand brukt 3- 4 sesonger forlik=10.5m JLP=4.74 Pris:6000kr.+ div eldre forseil med samme forliksmål. - Kraftig dacron forseil til HERO 101, lite brukt. forlik=9m, underlik=4.25m Prifiltape i forlik/passer rett på rullesystem eller profil. Pris:4000kr Har mye flere seil enn dette iforskjellige størrelser, send gjerne en mail eller ring meg på 917 70 253.

35' stålbåt, kr. 80.000,-

Må jo være bra pris det!? :yesnod:

Det var mange flere bilder på selgers hjemmeside, og båten var en ren fiskebåt. Eget toalettrom var mer eller mindre en bøtte i et avlukke på dekk, men for all del. Båten har jo et stort potensiale og med noen store lapper i oppussingskapital, samt skifte av motor kan jo dette bli en riktig stasbåt.

Spørsmålet blir jo om en da kanskje kunne kjøpt en annen båt? :confused:

Men som fiskebåt er jo dette en perle! :sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...