Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Price Club i Kristiansand holder avviklingssalg - selger bla. 4,5 kw diesel agregater til halv pris - nå kr. 7.500. Merke: Master...(et eller annet)

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Litt avhengig av tilstand innvendig, så kan ikke jeg skjønne annet enn at denne selges til meget fordelaktig pris, med perkins motor (bra), nylakket, krommet etc., da slike skjønner damer som denne normalt holder et noe høyere prisnivå.

 

Hadde bare denne vært 20 fot lengre, så hadde jeg handla på rappen.

 

Se så nydelig den er da :eek:

Link to post
Share on other sites

Denne båten lå Gamla ved siden av i opplag når den ble pusset opp ( vår våren 2005) Pen båt, men bildene ljuger faktisk litt. Så pen er den ikke, og jeg vet den hadde litt råte flere steder i skroget, men vet ikke hva eier gjorde med den. I tillegg har det vært noe motorproblemer med den, men hva vet jeg ikke.

 

DEtte er nok grunnen til den lave prisen, vil jeg tro.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Under utstyr, brukte seil.

 

tok med annonse:

 

Navn: Martin Kamperhaug

Email: mk@mkbaat.no

Dato: 06.01.06 13:01

 

Brukte seil

Har mengder av brukte seil til ulike båter.....!! Her nevnes noen: -Flere storseil i kevlar/mylar med maksmål:P=17.1, E=6.35 -Masse kevlar/mylar forseil med forlik=16m -Div spinnakere på 125 kvm SL=15.78 SMV=8.36 -Kevlarstorseil fra Gran brukt 3 sesonger i meget god stand P=11.6 E=4.28 Selges kr10000, (nypris ca 35000kr). -Genua 1 i mylar i god stand brukt 3- 4 sesonger forlik=10.5m JLP=4.74 Pris:6000kr.+ div eldre forseil med samme forliksmål. - Kraftig dacron forseil til HERO 101, lite brukt. forlik=9m, underlik=4.25m Prifiltape i forlik/passer rett på rullesystem eller profil. Pris:4000kr Har mye flere seil enn dette iforskjellige størrelser, send gjerne en mail eller ring meg på 917 70 253.

Link to post
Share on other sites

35' stålbåt, kr. 80.000,-

Må jo være bra pris det!? :yesnod:

Det var mange flere bilder på selgers hjemmeside, og båten var en ren fiskebåt. Eget toalettrom var mer eller mindre en bøtte i et avlukke på dekk, men for all del. Båten har jo et stort potensiale og med noen store lapper i oppussingskapital, samt skifte av motor kan jo dette bli en riktig stasbåt.

 

Spørsmålet blir jo om en da kanskje kunne kjøpt en annen båt? :confused:

 

Men som fiskebåt er jo dette en perle! :sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...