Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

46' Kutter 15.000,-

Bastard?

 

En båt som stikker 17m er kanskje litt i overkant, men likevel... :lol:

Kanskje den er på bunn :lol:

 

Lurer på om det kan være den jeg har fått bilder på en gang, hvis det er den så ville jeg ikke hatt den. Overbygger så nesten ut som en Moelven brakke :rolleyes:

 

Også vil jeg ikke ha kutter.

Jeg vil krysser skrog :smash:

Link to post
Share on other sites

Tja ubåt e veit ikje men den kan nok fly og med en fart på 78knop

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Jeg likte best garderobeskapsdørene. :yesnod:

 

Men å gi bort en Saab 10HK diesel lar seg jo høre. Om Harstad hadde vært noe nærmere, hadde jeg vært på vei med henger.

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Vært under vann, så den er sjøvannskjølt. :lol:

 

Står ikke hvor lang den er , men den er 250 meter bred, så den er nok lang... :eek:

 

Bergensfolk som kan reparere en plastbåt?

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Vært under vann, så den er sjøvannskjølt. :lol:

 

Står ikke hvor lang den er , men den er 250 meter bred, så den er nok lang... :eek:

 

Bergensfolk som kan reparere en plastbåt?

 

Og stikker 90 mtr. ned, stor båt dette.... Et kupp :crazy::crazy:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

:blush:

 

Hadde jeg enda kunnet skylde på det.

 

Uff da.

 

Har neimen ikke smakt en dråpe siden nytt år omtrent - går på noen medisiner, som hadde satt stopper på båtliv, og atort sett alt annet hadde jeg forsøkt, så jeg får ta det igjen snart.

 

Da er det greiere med deg - fikk dosen som lite, og lever på det enda. :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Veldig merkelig annonse. Når du først skal selge noe såpass "dyrt", så vil du jo ta en masse bilder, ha en utførlig beskrivelse av inventar og utstyr etc, men her var det helt blankt.

 

Denne hadde ikke jeg tatt seriøst, men selvfølgelig....en skal aldri si aldri...

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...