vannoverallt Svart 19.Februar.2006 Del på Facebook Svart 19.Februar.2006 Noe for en med god tid, og kaiplass først og fremst Har dessverre ingen av delene Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.Februar.2006 Del på Facebook Svart 19.Februar.2006 Den skøyta hadde vært noe, men den ligger alt for langt unna desverre. Men det kommer flere tog Sitér dette innlegget Link to post
vannoverallt Svart 19.Februar.2006 Del på Facebook Svart 19.Februar.2006 Har du plass, så arranger en kysten rundt dugnad og få tak i den, sleping eller tøffing om den rør seg Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.Februar.2006 Del på Facebook Svart 19.Februar.2006 Har du plass, så arranger en kysten rundt dugnad og få tak i den, sleping eller tøffing om den rør seg Det kan hende jeg trenger det en gang, men ikke nå. Må gjøre andre ting ferdig først. Men en vakker dag... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Februar.2006 Del på Facebook Svart 20.Februar.2006 Noen som trenger billig flexikopling? Bullflex for 45mm aksling Ingen minstepris... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Platt Svart 21.Februar.2006 Del på Facebook Svart 21.Februar.2006 43 fot Kutter til høystbydende. Noe for deg, Bastard? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Februar.2006 Del på Facebook Svart 21.Februar.2006 43 fot Kutter til høystbydende. Noe for deg, Bastard? Nei, jeg vil ikke ha kutter. Blir så dårlig utnyttelse av akterskipet syns jeg. Syns forøvrig det overbygget virket noe digert Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 21.Februar.2006 Del på Facebook Svart 21.Februar.2006 Enig ang. overbygget, ja. Passa liksom ikke til resten av båten. Men, men, den var jo ikke så dyr. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 21.Februar.2006 Del på Facebook Svart 21.Februar.2006 (redigert) Nokon som treng ekkolodd ? Edit: her er eit til Redigert 21.Februar.2006 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
vikers Svart 22.Februar.2006 Del på Facebook Svart 22.Februar.2006 Dette må vel være noe for den som ønsker et skøyteprosjekt? Masse båt for pengene..... Hmmm....står det Bastard på denne? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Gnisten Svart 22.Februar.2006 Del på Facebook Svart 22.Februar.2006 Dette må vel være noe for den som ønsker et skøyteprosjekt? Masse båt for pengene..... Hmmm....står det Bastard på denne? Finner ikke noen bilder her ? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
vikers Svart 22.Februar.2006 Del på Facebook Svart 22.Februar.2006 Finner ikke noen bilder her ? Her tror jeg det skal ligge noe. :) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
vikers Svart 28.Februar.2006 Del på Facebook Svart 28.Februar.2006 30 fots båt med Perkins gis bort i Sverige. Fristende, men jeg har ikke transport - heller ikke plass til enda en. Men at dette kan bli mye båt har jeg tro på. http://www.trabatsakuten.nu/cgi-bin/yabb/Y...;num=1140799915 Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
M/S Bastard Svart 28.Februar.2006 Del på Facebook Svart 28.Februar.2006 Dette er nok noe for Classic Fiberglass 57 modell amerikansk glassfiberbåt sikle Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 28.Februar.2006 Del på Facebook Svart 28.Februar.2006 Selv om det ikke var trebåt, denne var aldeles nydelig skjønnhet, se detaljene da, også den motoren. Til den prisen må dette være ran etter min mening!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 28.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2006 Dette er nok noe for Classic Fiberglass 57 modell amerikansk glassfiberbåt sikleAj - aj - for noen linjer. Sjekk det skroget da! Og den motoren! Den skulle jeg likt og hørt igang. Noe så lekkert! Hvor er du Classic Fiberglass - jeg blir med og spleiser på denne tvert! (Ups!) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1.Mars.2006 Del på Facebook Svart 1.Mars.2006 Her må vel selv Dilla melde pass: FAIRLINE PANTON 38 96 MODELL kr 130.000 Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 1.Mars.2006 Del på Facebook Svart 1.Mars.2006 Her må vel selv Dilla melde pass: FAIRLINE PANTON 38 96 MODELL kr 130.000 Kan jeg spørre om noe jeg lurer på? Hvilken størrelse er det på de kostnader som tilkommer ved at man skal sette noe slikt istand? Tenker her på materialkost og saker som må kjøpes inn, og at man kan gjøre det meste selv. Noen som kan kaste ut et ca. tall her? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Batdilla Svart 1.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2006 Her må vel selv Dilla melde pass: FAIRLINE PANTON 38 96 MODELL kr 130.000Denne har vært tipset om før. Da til 160', så den har gått ned 30' i prisforlangende. Kan jeg spørre om noe jeg lurer på? Hvilken størrelse er det på de kostnader som tilkommer ved at man skal sette noe slikt istand? Tenker her på materialkost og saker som må kjøpes inn, og at man kan gjøre det meste selv. Noen som kan kaste ut et ca. tall her? Du kan alltids spørre, men uten å ha satt seg ned og virkelig regnet på det, tror jeg det vanskelig kan sies annet enn at det er snakk om mange hundretusen og et vanvittig antall timer. Det som tilbys her er jo ikke annet enn et skrog hvor alt annet mangler. Dette vil bli dyrt. Jeg er tvilende til om det i det hele tatt lønner seg å gå igang med dette. Bare tenk på hvor mye arbeide det ville være å lage plugg for overbygget slik at man får støpt nytt overbygg - jeg tør ikke engang tenke tanken. Å bygge opp igjen denne til slik den var før, tror jeg er utelukket. I tilfelle må det bli å bruke skroget til noe annet. I tilfelle må det bli å lage et overbygg som er såpass enkelt at man med forholdsvis enkle midler kan lage overbygget selv. Men går noen igang med dette og fullfører, blir jeg imponert. Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 1.Mars.2006 Del på Facebook Svart 1.Mars.2006 Dette må jo regnes for billig stålbåt: http://www.blocket.se/vi/7447032.htm?ca=5_s Men man bør gjøre en øvelse med vinkelsliper / skjærebrenner på påfunneriet i baugen!! Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 1.Mars.2006 Del på Facebook Svart 1.Mars.2006 Havarert Princess 32 til 70.000! http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=7...36&pos=2&tot=65 Dette er en båt som eg liker veldig godt! Utrulig pen. Hadde eg ikkje eg hatt et prosjekt, hadde denne nok blitt vurdert... Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 (redigert) (bastard30000 @ 28.02.06 18:29) Dette er nok noe for Classic Fiberglass 57 modell amerikansk glassfiberbåt sikle Aj - aj - for noen linjer. Sjekk det skroget da! Og den motoren! Den skulle jeg likt og hørt igang. Noe så lekkert! Hvor er du Classic Fiberglass - jeg blir med og spleiser på denne tvert! (Ups!) Her er jeg, MAKAN heftig!! Den var... jeg får hallusinasjoner, skjelve, skjelve og så den motoren da!! Den som hadde en svær hall (hangar) og ja..sukk, sukk.. Redigert 2.Mars.2006 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Wicma Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 skjelve, skjelve og så den motoren da!!Ja tenk du får 2 høvelbenker for prisen av en Med to stykker kan du skru de fast på senge enden, det topper sikkert hitlista i heimen Tenk å våkne opp til det synet, 2 seksere skrudd fast på senge gjerdet. En plass må du ha de i opplag. Løp å kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 ... Med to stykker kan du skru de fast på senge enden, det topper sikkert hitlista i heimen Tenk å våkne opp til det synet, 2 seksere skrudd fast på senge gjerdet. ... Hadde jeg gjort dette, så hadde jeg gått fra godt gift og to barn til single og helgepappa - før klokken 12 samme formiddag. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Walter_S Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Til noen som har god plass under dekk, og trenger både ovn og komfyr er dette "Gefundenes Fressen"!!! 1/2 PRIS BÅTOVN DIKINSON "PACIFIC": Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.