Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Dette må vel være noe for den som ønsker et skøyteprosjekt?

 

Masse båt for pengene.....

 

Hmmm....står det Bastard på denne? :confused:

 

:sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Finner ikke noen bilder her ?

 

Her tror jeg det skal ligge noe. :)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

30 fots båt med Perkins gis bort i Sverige.

 

Fristende, men jeg har ikke transport - heller ikke plass til enda en.

 

Men at dette kan bli mye båt har jeg tro på.

 

http://www.trabatsakuten.nu/cgi-bin/yabb/Y...;num=1140799915

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Her må vel selv Dilla melde pass: FAIRLINE PANTON 38 96 MODELL kr 130.000

Kan jeg spørre om noe jeg lurer på?

 

Hvilken størrelse er det på de kostnader som tilkommer ved at man skal sette noe slikt istand?

 

Tenker her på materialkost og saker som må kjøpes inn, og at man kan gjøre det meste selv.

Noen som kan kaste ut et ca. tall her?

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Her må vel selv Dilla melde pass: FAIRLINE PANTON 38 96 MODELL kr 130.000

Denne har vært tipset om før. Da til 160', så den har gått ned 30' i prisforlangende.

Kan jeg spørre om noe jeg lurer på?

Hvilken størrelse er det på de kostnader som tilkommer ved at man skal sette noe slikt istand?

Tenker her på materialkost og saker som må kjøpes inn, og at man kan gjøre det meste selv.

Noen som kan kaste ut et ca. tall her?

Du kan alltids spørre, men uten å ha satt seg ned og virkelig regnet på det, tror jeg det vanskelig kan sies annet enn at det er snakk om mange hundretusen og et vanvittig antall timer. Det som tilbys her er jo ikke annet enn et skrog hvor alt annet mangler. Dette vil bli dyrt. Jeg er tvilende til om det i det hele tatt lønner seg å gå igang med dette. Bare tenk på hvor mye arbeide det ville være å lage plugg for overbygget slik at man får støpt nytt overbygg :eek: - jeg tør ikke engang tenke tanken. Å bygge opp igjen denne til slik den var før, tror jeg er utelukket. I tilfelle må det bli å bruke skroget til noe annet. I tilfelle må det bli å lage et overbygg som er såpass enkelt at man med forholdsvis enkle midler kan lage overbygget selv. Men går noen igang med dette og fullfører, blir jeg imponert.
Link to post
Share on other sites

(bastard30000 @ 28.02.06 18:29)

 

Dette er nok noe for Classic Fiberglass 57 modell amerikansk glassfiberbåt sikle

Aj - aj - for noen linjer. Sjekk det skroget da! Og den motoren! Den skulle jeg likt og hørt igang. Noe så lekkert! Hvor er du Classic Fiberglass - jeg blir med og spleiser på denne tvert! (Ups!)

Her er jeg, MAKAN :eek: heftig!! Den var... jeg får hallusinasjoner, skjelve, skjelve og så den motoren da!!

Den som hadde en svær hall (hangar) og ja..sukk, sukk..

Redigert av Ingar (see edit history)

Mvh TA

Link to post
Share on other sites

skjelve, skjelve og så den motoren da!!

Ja tenk du får 2 høvelbenker for prisen av en :lol::lol::lol:

Med to stykker kan du skru de fast på senge enden, det topper sikkert hitlista i heimen :lol::lol:

Tenk å våkne opp til det synet, 2 seksere skrudd fast på senge gjerdet. :cool:

En plass må du ha de i opplag.

Løp å kjøp.

Link to post
Share on other sites

...

Med to stykker kan du skru de fast på senge enden, det topper sikkert hitlista i heimen :lol::lol:

Tenk å våkne opp til det synet, 2 seksere skrudd fast på senge gjerdet. :cool:

...

 

Hadde jeg gjort dette, så hadde jeg gått fra godt gift og to barn til single og helgepappa - før klokken 12 samme formiddag.

 

:nonod:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Til noen som har god plass under dekk, og trenger både ovn og komfyr er dette "Gefundenes Fressen"!!!

 

1/2 PRIS BÅTOVN

 

DIKINSON "PACIFIC":

Bilde

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...