classic fiberglass Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Hadde jeg gjort dette, så hadde jeg gått fra godt gift og to barn til single og helgepappa - før klokken 12 samme formiddag. Ingen kommentar... Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Verrie Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Den som hadde en svær hall (hangar) og ja..sukk, sukk.. Jeg har plass i garasjen. Du kan til og med få den temperert Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Jeg har plass i garasjen. Du kan til og med få den temperert Vel.. siden jeg skal bo i Grimstad neste år så må jeg jo ha noe å fingle med, så det er greit Den var stilig men økonomien og ikke minst madammen ville jo jo gått helt av hengslene, for ikke å si sengegavlene hvis jeg i tillegg til det jeg har.. ja du skjønner. Blir jo heller ikke løen av penger av et år på skole i Sørlandets Perle?! (Trodde det var Kr. sa..) (Derfor skal jeg også bo i båt i 10mnd.) Grimstad Gjestehavn (regner med du kommer på inspeksjon ) Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Verrie Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 (regner med du kommer på inspeksjon ) Det kan du være helt sikker på........ Medlemmer av mahognyklubben får særskilt behandling, må vite Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 ... (Derfor skal jeg også bo i båt i 10mnd.) ... Det er 13 foteren du tar da, ikke sant? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
classic fiberglass Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Det er 13 foteren du tar da, ikke sant? Jo det blir greit med plass under det lange"panseret" Nei, satser på å låne mor og fars Grand Banks 32, den er veldig grei, regner jeg med. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
vikers Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Jo det blir greit med plass under det lange"panseret" Nei, satser på å låne mor og fars Grand Banks 32, den er veldig grei, regner jeg med. Det høres jo ikke ut som en dum "hybel". Pass nå på at du ligger et sted med bredbåndsmuligheter! Vi må ha din ekspertise tilgjengelig, når vi står fast på treverksjobbingen! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Walter_S Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 *Kremt!* Vil nødig være en "killjoy" - men har noen av dere "skravlefanter" lest 1. innlegg i denne tråden? Hva som er hensikten med denne spesielle tråden.............og hva som IKKE var hensikten *\* Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
vikers Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Walter er en "Killjoy" Her foretar vi bare en helt ordinær avsporing, til og med uten personskader, og så kommer "trådpolitiet" med henvisninger til hva som er hensikt og ikke. Classic fiberglass har jo funnet seg en hybel i Grimstad - og i tillegg trenger han den. Mer etter tråden skal du vel lete lenge etter. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Divemaster Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 (redigert) Dette er mye for pengene.... Redigert 2.Mars.2006 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
classic fiberglass Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 *Kremt!* Vil nødig være en "killjoy" - men har noen av dere "skravlefanter" lest 1. innlegg i denne tråden? Hva som er hensikten med denne spesielle tråden.............og hva som IKKE var hensikten *\* Han har jo rett i det.. det er vel best å koseljuge andre plasser Jada det er både trådløst nettverk, dusj og vaskemuligheter i Grimstad gjestehavn! Men det er sikkert mange som har en mye bedre ekspertise enn meg på trearbeid, er jo kun hobbysnekker jeg Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
vikers Svart 4.Mars.2006 Del på Facebook Svart 4.Mars.2006 Hardangersnekke fra 1940, med motor gis bort! Link Stavangerområdet. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Hafrsfjord Svart 5.Mars.2006 Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 Sekstant... http://www.gooba.no/index.php?expand=0,100...viewprod=181017 Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 5.Mars.2006 Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 Bobåt til bastard30000 ! :o) Look no more, Per Chr. - look no more....... Ombygget Sjark 37 fot med 150hk Skania Vabis - for 50.000,- Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 6.Mars.2006 Del på Facebook Svart 6.Mars.2006 En av de penere overbygg, men jeg savner bedre uteplass på denne. Motor er i ustand, også ligger den for langt unna. Grei båt, men jeg må vente til Bastard er på sjøen. Også må jeg selge unna diverse før neste stoooore prosjekt Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 6.Mars.2006 Del på Facebook Svart 6.Mars.2006 Tur 84 objekt 27540,- http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...6&pos=6&tot=407 Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 6.Mars.2006 Del på Facebook Svart 6.Mars.2006 Maritime dager hos LIDL... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 6.Mars.2006 Del på Facebook Svart 6.Mars.2006 Om en uke vel å merke! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Mars.2006 Del på Facebook Svart 6.Mars.2006 Skadet Master 740 Combi 45000,- denne kan sikkert rette mannen gjøre noen kroner på Sitér dette innlegget Link to post
Motorhavari Svart 6.Mars.2006 Del på Facebook Svart 6.Mars.2006 HEI HEI. Ingen som har en vp125, B21 billig til salgs da? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.Mars.2006 Del på Facebook Svart 7.Mars.2006 Skumleste katalogen "Mammut bokskred" nå på veien hjem. For herværende forumsdeltakere er kanskje følgende bøker av interesse: #407: Johan Anker - linjenes mester (før 429, nå 179) om en båtkonstruktør #1079: Knop og stikk (før 199, nå 99) #423: Med båt bak alle blåner (før 298, nå 99) om båttrafikkens historie #591: Sjømat i fjæra (før 348, nå 149) og kanskje noen flere som er interessant i vår sammenheng Sitér dette innlegget Link to post
Haber Svart 7.Mars.2006 Del på Facebook Svart 7.Mars.2006 Skumleste katalogen "Mammut bokskred" nå på veien hjem. For herværende forumsdeltakere er kanskje følgende bøker av interesse: #407: Johan Anker - linjenes mester (før 429, nå 179) om en båtkonstruktør Skaffet meg denne boken i dag, sitter akkurat og blar i den nå. 240 sider med viktig båtkultur/historie, samt masse flotte bilder og skisser av linjelekre, klassiske treseilere. Løp og Kjøp... Mvh Haber Sitér dette innlegget 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post
terjekjh Svart 7.Mars.2006 Del på Facebook Svart 7.Mars.2006 En god link for alle som er på jakt etter rimelige nye og brukte stasjonære og bærbare datamaskiner, skjermer osv. Brukte bærbare PC'er fra 1800 - 2500 maskinene er tilstrekkelig til å kunne kjøre kartsystemer for fritidsbåt. Alle maskinene har bedre spek enn den jeg bruker. Maskiner som er noen år gamle har også som regel serieport(RS232) som mange benytter som comport til GPS http://www.jmdata.as/ Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 8.Mars.2006 Del på Facebook Svart 8.Mars.2006 Skumleste katalogen "Mammut bokskred" nå på veien hjem. (...) og kanskje noen flere som er interessant i vår sammenheng Kona kom hjem med to bøker igår. Husker ikke navn, men den ene var en relativt stor bok om Nordsjødykkerne, den andre en liten håndbok om fritidsfiske (tror den het "Fritidsfiske", men jeg kan ikke finne den igjen på nettet) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Jon-Kåre Svart 9.Mars.2006 Del på Facebook Svart 9.Mars.2006 Her kan det jo være mulig for et bra kjøp for de som ønsker seg en Rana 530 eller lignende http://www.statssalg.no/index.php?current_...ype=cars&id=995 Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.