Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Dette må da være noe for den gemene hop... om en vil ha vannåren varme i skuta

 

Eberspacher D5 vannvarmer

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Annonse på Finn.no: Brukt båtutstyr. Ser ut som en som driver båthugging. Fra annonsen: "Stadig nye båter som ankommer for hugging så varelageret forandres stadig". Tenkte derfor dette er en grei person å merke seg også for ettertiden.

 

Navn: Sjuve, Telefon: 38045984, Mobil: 40226310, Adresse: 4638 Kristiansand S

Når jeg var mindre var det et skibsopphuggeri ytterst i Korsvikfjorden som het Sjuve Ship, ser ikke bort fra at dette er samme fyren. Vi kjøpte en radar og et anker av ham til Ok pris så vidt jeg husker.

Link to post
Share on other sites

Hei

Noen nevenyttige som trenger 2 motorer ?

stk Mercruiser 5.0L/Alpha ll motorer, 220 hk, 1992 mod.som er inndratt av Tollvesenet skal selges til fordel for statskassen.

Den ene motoren er defekt.Motorene er lagret på Svinesund kontrollområde og må hentes der etter nærmere avtale for kjøpers regning.

Det tilkommer 10% salær på høyeste bud.

Velg område Mandag, 13 Mars 2006 21:54:39 - Annonsen har blitt vist 5118 ganger

mvh

giver

Link to post
Share on other sites

Med forbehold om at den oppførte prisen (SEK 97.000,- / Eller bud!!!) ikke er en trykkfeil, så er vel dette et "godt kjøp"? Et digert "skip" på 11 meter med 4-syl Ford dieselmotor.

 

Motorseglare Rewall 34

Bilde

Båten ligger i Jönköping / Sverige.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Med forbehold om at den oppførte prisen (SEK 97.000,- / Eller bud!!!) ikke er en trykkfeil, så er vel dette et "godt kjøp"? Et digert "skip" på 11 meter med 4-syl Ford dieselmotor.

 

Motorseglare Rewall 34

 

Båten ligger i Jönköping / Sverige.

Er ikke trykkfeil. Så denne for noen dager siden og fikk mailet over bilder. Ser faktisk veldig bra ut innvendig, med unntak av vannskade på innside vegg i styrhus ved dør. Har ikke fått noe info om tilstanden på den. Noe må det jo være med båten når den selges til den prisen. Desverre feil tidspunkt å kjøpe ny båt for meg..... :headbang:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...