M/S Bastard Svart 21.April.2006 Del på Facebook Svart 21.April.2006 Oselvar, oppussing,bytte klink osv. 1000,- Sitér dette innlegget Link to post
Wakeboarder Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 Plattgatter på finn - 5000,-! Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 8 teakfiner-dører på 5200 Os. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...&pos=27&tot=771 Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Frivakten Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 Suzuki, hvor er du? Gratis verksted her. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Ingar Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 Kanskje vi bør varsle Teknisk Museum... Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 ja, tenkte ikke kommentere det MEN; greit med verkstedsaker som ikke tar livet vav meg, alternativt river av en arm, et bein, eller enda værre før man er ferdig med første jobben... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Frivakten Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 Kanskje det er noe idet Suzuki sier. Kan jo være et gammelt feltsykehus Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
vikers Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 20 fots plast, med 165 HK Mercruiser - nypusset skrog, men uten innredning: 10 000,- eek: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=7423218 Dette må da være noe for en som kan mekke litt, samt pusle med litt snekkerarbeide? Åååååå....jeg har så lyst Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Batdilla Svart 25.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2006 Original omtale av egen båt i denne annonsen på Finn.no: Møkkabåt med bra motor... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 25.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2006 En fast gjenganger i denne spalten - Sterkt brannskadd Fairline Panton. Første gang omtalt 19.09.05 i dette innlegget med peker til annonse her. Prisforlangende uten motorer 160'. Så dukker den opp igjen 01.03.06 i dette innlegget med peker til annonse her. Prisforlangende satt ned til 130'. Og i går dukket den opp igjen i denne annonsen. Siden sesongen er igang, slenger vi med motorene og setter denne gangen prisen til snaut 400'! Fremdeles er det en grei jobb med litt arbeid... Selger får ha meg unnskyldt, men litt arbeid? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 25.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2006 For den nevenyttige med mye tid til overs: Skadet Carver 50' til 290' i Florida. Her er nå i det minste skrog og overbygg noenlunde inntakt... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Selger får ha meg unnskyldt, men litt arbeid? Tja, hadde jeg hatt 400K slengende i skuffen, som jeg ikke skulle brukt på andre ting, så hade det vært en OK pris for motorene. Resten er jo, rimeligvis, rent skrap. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Batdilla Svart 25.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2006 Tja, hadde jeg hatt 400K slengende i skuffen, som jeg ikke skulle brukt på andre ting, så hade det vært en OK pris for motorene. Resten er jo, rimeligvis, rent skrap.Joda - nå som motorene er inkludert kan det sikkert forsvares å gi en del for denne. Men jeg kan ikke dy meg for å bli imponert over arbeidsmengden som antydes for å få båt igjen av dette. Men kanskje den egner seg som utgangspunkt for overmotorisert åpen snekke alá Autofil-Larsen? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Vel, skroget er jo meget bra. Sett på et nytt overbygg a la Eastbay elns så kan de bli en bra skute. For den som har mer enn 36 timer til rådighet. Pr. døgn. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frivakten Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Redningsbåt med senkemotor - her Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Ingar Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 kan ikke dy meg for å bli imponert over arbeidsmengden som antydes for å få båt igjen av dette.Ja, dette er jo helt villt. Fra annonsen: DETTE ER GREI JOBB MED LIT ARBEID SÅ HAR DU EIN KJEMPE BÅT.Av en eller annen grunn gir ingen av bildene noe oversikt over skadeomfanget, bare små "smakebiter"... : Firmaet har også mye annet rart for salg: 75 hk johnsen, wessling, eivenrude 60 hk, SUSUKI LIT DEFEKT 40 HK samt VOLVO DISEL Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 26.April.2006 Del på Facebook Svart 26.April.2006 Bobåt med landskapBobåt med komlpett kontorlandskap: Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 26.April.2006 Del på Facebook Svart 26.April.2006 28' seilbåtskrog GIS BORT i Våler ved Moss! Ikke så greit med tvillinger........ Etter den søte kløen......o.s.v. Calypso 870 - hva er det? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Ingar Svart 26.April.2006 Del på Facebook Svart 26.April.2006 Er ikke dette noe som ble støpt i Randesund? (Kristiansand) Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 29.April.2006 Del på Facebook Svart 29.April.2006 Snadder for trebåtgutta: 24' Plattgatter gis bort før St.Hans Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 2.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Finn.no: Furuholmen Plattgatter 33' GIS BORT. Båten trenger oppussing. Motor/gir er ok (litt arbeid gjenstår), ny manifold. Båten gis bort grunnet flytting. Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Over 15 meter vakkert blodslit for nevenyttig entusiast eller dagdrømmere uten innblikk i egne begrensninger. 40 000,- (kun dekk og skrog) Sitér dette innlegget Link to post
Ketil M Svart 6.Mai.2006 Del på Facebook Svart 6.Mai.2006 Fluxgate kompass ligger i "billig-hylla" hos SeaSea. Tror det var et Selva (?) og kostet 1000 Kr. Mvh Ketil Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 8.Mai.2006 Del på Facebook Svart 8.Mai.2006 Snekke gies bort: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...&tot=371&page=6 Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Javi Svart 11.Mai.2006 Del på Facebook Svart 11.Mai.2006 (redigert) 120.000 for en Kragerø 26 87 mod er vel billig? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=7548103 Redigert 11.Mai.2006 av Javi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.