Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

20 fots plast, med 165 HK Mercruiser - nypusset skrog, men uten innredning:

 

10 000,- :eek: eek:

 

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=7423218

 

Dette må da være noe for en som kan mekke litt, samt pusle med litt snekkerarbeide?

 

Åååååå....jeg har så lyst :headbang::headbang::headbang:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

En fast gjenganger i denne spalten - Sterkt brannskadd Fairline Panton. Første gang omtalt 19.09.05 i dette innlegget med peker til annonse her. Prisforlangende uten motorer 160'. Så dukker den opp igjen 01.03.06 i dette innlegget med peker til annonse her. Prisforlangende satt ned til 130'. Og i går dukket den opp igjen i denne annonsen. Siden sesongen er igang, slenger vi med motorene og setter denne gangen prisen til snaut 400'! Fremdeles er det en grei jobb med litt arbeid... :rolleyes: Selger får ha meg unnskyldt, men litt arbeid?

Link to post
Share on other sites

Tja, hadde jeg hatt 400K slengende i skuffen, som jeg ikke skulle brukt på andre ting, så hade det vært en OK pris for motorene. Resten er jo, rimeligvis, rent skrap.

Joda - nå som motorene er inkludert kan det sikkert forsvares å gi en del for denne. Men jeg kan ikke dy meg for å bli imponert over arbeidsmengden som antydes for å få båt igjen av dette. Men kanskje den egner seg som utgangspunkt for overmotorisert åpen snekke alá Autofil-Larsen? :rolleyes:
Link to post
Share on other sites

kan ikke dy meg for å bli imponert over arbeidsmengden som antydes for å få båt igjen av dette.

Ja, dette er jo helt villt. Fra annonsen: DETTE ER GREI JOBB MED LIT ARBEID SÅ HAR DU EIN KJEMPE BÅT.

Av en eller annen grunn gir ingen av bildene noe oversikt over skadeomfanget, bare små "smakebiter"... :

Firmaet har også mye annet rart for salg: 75 hk johnsen, wessling, eivenrude 60 hk, SUSUKI LIT DEFEKT 40 HK samt VOLVO DISEL :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

28' seilbåtskrog GIS BORT i Våler ved Moss!

Ikke så greit med tvillinger........ :lol: Etter den søte kløen......o.s.v. :lol:

Calypso 870 - hva er det?

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...