Walter_S Svart 28.Mai.2006 Del på Facebook Svart 28.Mai.2006 ....Vet ikke om jeg gjør dette riktig eller om jeg er riktig sted,Nei, det er det ikke - denne tråden er for TILBUD og ikke etterspørsel. :o) Det klarer seg, som regel, med et innlegg i Åpent Forum. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Fjordutsikt Svart 29.Mai.2006 Del på Facebook Svart 29.Mai.2006 Her er et gratis gear i Oslo. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...341&pos=1&tot=5 Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 30.Mai.2006 Del på Facebook Svart 30.Mai.2006 Snekke gis bort Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Mulighet til å bli medlem i det eksklusive selskap ( seilerne ) til en meget rimelig penge. Mikkel 30, halvtonner seilbåt selges grisebillig. Med nyere motor, nyere rigg og en god del utstyr ombord, bør dette være perfekt for en som vil jobbe litt selv. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sydvesten Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Mulighet til å bli medlem i det eksklusive selskap ( seilerne ) til en meget rimelig penge. Mikkel 30, halvtonner seilbåt selges grisebillig. Med nyere motor, nyere rigg og en god del utstyr ombord, bør dette være perfekt for en som vil jobbe litt selv. Suzuki Det var ikke noe å si på prisen i allefall...... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
oddkt Svart 1.Juni.2006 Del på Facebook Svart 1.Juni.2006 båtgodis? Sitér dette innlegget Link to post
alum Svart 1.Juni.2006 Del på Facebook Svart 1.Juni.2006 Noen som vet om kompass til gi-bort-pris? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 2.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2006 Finn.no: Skadet 33 fot trebåt til salgs for forsikringsselskap. Båten har sunket i fortøyning etter at den sprang lekk. Det er tatt førstehjelp på motor og gir der motor har gått 1,5 time etter at den ble hevet. Båten selges til høystbydende over 10000,-. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 4.Juni.2006 Del på Facebook Svart 4.Juni.2006 (redigert) Gratis motor/deler Marna her Redigert 4.Juni.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Suzuki Svart 5.Juni.2006 Del på Facebook Svart 5.Juni.2006 BILLIG alt-i-ettsuger, og stor batterilader. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Frivakten Svart 7.Juni.2006 Del på Facebook Svart 7.Juni.2006 34 fots Reksten-krysser gis bort! Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
enter4u Svart 7.Juni.2006 Del på Facebook Svart 7.Juni.2006 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...6&pos=18&tot=22 Dette var jo billig Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Gratis HAGEBÅT kan hentes! i Fredrikstad. Er dette noe for han bastard? - Nytt prosjekt for neste års baatplassen-treff i Horten........ Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Hadde jeg bare hatt en plass Walter så hadde jeg tatt den, sleper du den til Eiken? Fin båt da, det må jeg si Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 11.Juni.2006 Del på Facebook Svart 11.Juni.2006 Mørebas 15 fot gis bort på Nesøya ! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...pos=13&tot=1131 Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Sofaseileren Svart 12.Juni.2006 Del på Facebook Svart 12.Juni.2006 Sabb delemotor gis bort gratis i Oslo (med båt...) Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 12.Juni.2006 Del på Facebook Svart 12.Juni.2006 (redigert) dette kaller jeg båt med stil. Kunne vært en båt nr.2 å pusse på. Synes styrhuset på denne er så flott at jeg kunne kjøpt den usett, hadde jeg bare hatt tid til noe slikt. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...&tot=246&page=3 Redigert 12.Juni.2006 av traust (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 12.Juni.2006 Del på Facebook Svart 12.Juni.2006 Bordsag for de som trenger noe sånt. Jeg har maken, og er skikkelig godt fornøyd med min, prisen tatt i betraktning.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
M/S Bastard Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Snekke gies bort.Ligger i Ramnes Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 14.Juni.2006 Del på Facebook Svart 14.Juni.2006 Mulighet for en rimelig seilferie: Lånes ut gratis! Gib Sea 402 Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Platt Svart 15.Juni.2006 Del på Facebook Svart 15.Juni.2006 24' tresjekte m/Lister diesel selges kr. 1.000,- (Kristiansand) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 (redigert) Billig GRIMSØY 26, annonse Redigert 19.Juni.2006 av eysteind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 Må ta forbehold om prisen, men om den er rett, kan man skaffe seg SINNSYKT billig seilbåt. Utbedring på ror & skeg kan sikkert fixes med litt polyester fra Biltema. Båten er komplett med seil, kokeapparat og grill. Kjøp nå, gå igang med vinkelsliper og glassfibermatte, og dra på seiltur om en uke ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Frivakten Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 (redigert) SINNSYKT billig seilbåt. Godt kjøp. Bare motoren er verdt 3-4 lapper. Redigert 19.Juni.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Mulligan Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 SINNSYKT billig seilbåt. Har noen sjekket om dette stemmer? Er det lurepris? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.