kaiander Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 "Klassisk Hallberg Rassy selges høystbydende." 10 000 er nok ikke en reell pris , men ett sted skal man jo starte!? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Båten er nå solgt. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 (redigert) Her er det muligheter for spesielst interesserte: Herreløs ferge holder stand Redigert 20.Juni.2006 av Jens_P (see edit history) Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Geir Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 Trebåt gis bort til en med god tid. Se her. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 30.Juni.2006 Del på Facebook Svart 30.Juni.2006 Denne her --> 37' Nelson Motorseiler kunne bli et bra kjøp OM man har go tid, nok pågangsmot, mer-enn-plenty elbowgrease og bor i nærheten av Bergen............ Pen båt er det også. Prisen er satt til 70.000,- eller, "Selges til høystbydende for forsikringselskap". Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Suzuki Svart 30.Juni.2006 Del på Facebook Svart 30.Juni.2006 steike; DER var drømmebåten min Walter_S. Tror jeg drikker meg full og knuser PC en, før jeg gjør noe skikkelig dumt..... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
o.b.lix Svart 1.Juli.2006 Del på Facebook Svart 1.Juli.2006 steike; DER var drømmebåten min Walter_S. Tror jeg drikker meg full og knuser PC en, før jeg gjør noe skikkelig dumt..... Suzuki Har kutteren liggende i FLorvåg, så jeg kan stikke å se på den for deg Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.Juli.2006 Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 DER var drømmebåten min En typisk slik båt som ikke gjør meget av seg, og som de fleste overser, eller ikke ser skjønnheten i; men likevel er dette båten som med fyndig styrke og underfundig standhaftighet stille hvisker "jeg er din". Eller sier den, "DU er MIN?" Kjør på, Suzuki. Kjøp den. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
tom-ass Svart 2.Juli.2006 Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 Denne er billig: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=7896788 Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Hallaron Svart 2.Juli.2006 Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 steike; DER var drømmebåten min Walter_S. Tror jeg drikker meg full og knuser PC en, før jeg gjør noe skikkelig dumt..... Suzuki Kan bli en fantastisk båt 2000 timer og 200 000 kroner i opppussing så.... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Suzuki Svart 2.Juli.2006 Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 Kan bli en fantastisk båt 2000 timer og 200 000 kroner i opppussing så.... neppe. Er jo ikke mer enn jeg har brukt av tid og penger på Jokeren. Og den er betydelig mindre, var OK når jeg kjøpte den ( hadde iallefall ikke vært under vann... ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Hallaron Svart 2.Juli.2006 Del på Facebook Svart 2.Juli.2006 (redigert) Nei det blir helt feil, å begynne å være realistisk er ikke noe poeng, da vil det jo aldri nli noe handel :nono: Redigert 2.Juli.2006 av hallaron (see edit history) Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
880 Svart 6.Juli.2006 Del på Facebook Svart 6.Juli.2006 Sol skjerming til pc. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Sinten Svart 6.Juli.2006 Del på Facebook Svart 6.Juli.2006 alt dill-dall som finst i samfunnet vårt i dag Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
tom-ass Svart 20.Juli.2006 Del på Facebook Svart 20.Juli.2006 Gis bort i Oslo: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=7986437 Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Galilee Svart 25.Juli.2006 Del på Facebook Svart 25.Juli.2006 Billige vanntette plugger. SURE-SEAL fra ITT Cannon tåler frost, høy varme og mye juling og er korrosjonsfrie. De er IP67 (tåler neddykking) og tåler 8, 15 eller 85 ampere. man kan få dem som gjennomføringer, eller 'ledningsplugger' og det er masse tilbehør for tilpasninger. Bruk denne siden for å finne info, og for å velge alle delene som trengs for en komplett sammenføyning: Sure Seal ...og denne for evt. å bestille: RS komponenter Søk etter Sure Seal Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.August.2006 Del på Facebook Svart 1.August.2006 HAGEBÅT tilsalgs for 15000,- Sjømann 22 tilsalgs til for en med bra pågansmot. Som dere kan se, henger fenderne klare til bruk.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Walter_S Svart 1.August.2006 Del på Facebook Svart 1.August.2006 HAGEBÅT tilsalgs for 15000,- Sikkert et "bra" (?) kjøp for en som bare er ut etter et skrog. Motoren tror jeg ikke er noe å samle på. Snakket med eieren i dag tidlig - den båten har stått i samme hagen siden 1994 !!!! Delvis under halv-åpen himmel (presenninga har råtnet bort) da kan du tenke deg hvordan den motoren har det nå......... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Sinten Svart 1.August.2006 Del på Facebook Svart 1.August.2006 I såfall viss det er med ein (så godt som?) havarert motor så var vel prisen litt høg. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Suzuki Svart 1.August.2006 Del på Facebook Svart 1.August.2006 1994 Walter ? Er jo bare 12 år det jo... Båten blir nok som ny når den rette entusiasten får fatt i den. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
oddkt Svart 10.August.2006 Del på Facebook Svart 10.August.2006 Oj OJ perfekt pizzaracer. Vill ha. Tyvärr fullt på gården. Amerikansk racer Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 Her selges div vindus pakninger og lister. Samt fenderlister og låser/hengsler. Siden noen har savnet??? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
tom-ass Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 polar22 selges høysbydense uten minstepris: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=8145695 Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Skipper Worse Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 For alle som desperat ønsker seg medlemskap i CBC-Deks Club'en, for å ha et sted å avnyte sin cigarr og cognac, men ikke orker tanken på å bytte båt, er løsningen nå kommet ... salg av flyvebrigde i løs vekt på finn.no Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
index Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 Den der hadde gjort seg på Viksunden.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.