Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Denne her --> 37' Nelson Motorseiler kunne bli et bra kjøp OM man har go tid, nok pågangsmot, mer-enn-plenty elbowgrease og bor i nærheten av Bergen............ :wink:

 

Pen båt er det også. Prisen er satt til 70.000,- eller, "Selges til høystbydende for forsikringselskap".

Bilde

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

DER var drømmebåten min

En typisk slik båt som ikke gjør meget av seg, og som de fleste overser, eller ikke ser skjønnheten i; men likevel er dette båten som med fyndig styrke og underfundig standhaftighet stille hvisker "jeg er din". :yesnod: Eller sier den, "DU er MIN?" :lol:

 

Kjør på, Suzuki. Kjøp den.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

steike; DER var drømmebåten min Walter_S. Tror jeg drikker meg full og knuser PC en, før jeg gjør noe skikkelig dumt.....

 

Suzuki

Kan bli en fantastisk båt 2000 timer og 200 000 kroner i opppussing så....

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Kan bli en fantastisk båt 2000 timer og 200 000 kroner i opppussing så....

 

neppe. Er jo ikke mer enn jeg har brukt av tid og penger på Jokeren. :rolleyes:

 

Og den er betydelig mindre, var OK når jeg kjøpte den ( hadde iallefall ikke vært under vann... )

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Billige vanntette plugger.

 

SURE-SEAL fra ITT Cannon tåler frost, høy varme og mye juling og er korrosjonsfrie.

 

De er IP67 (tåler neddykking) og tåler 8, 15 eller 85 ampere. man kan få dem som gjennomføringer, eller 'ledningsplugger' og det er masse tilbehør for tilpasninger.

 

Bruk denne siden for å finne info, og for å velge alle delene som trengs for en komplett sammenføyning:

 

Sure Seal

 

...og denne for evt. å bestille:

RS komponenter

Søk etter Sure Seal

Link to post
Share on other sites

HAGEBÅT tilsalgs for 15000,-

Sikkert et "bra" (?) kjøp for en som bare er ut etter et skrog. Motoren tror jeg ikke er noe å samle på. Snakket med eieren i dag tidlig - den båten har stått i samme hagen siden 1994 !!!!

:eek: Delvis under halv-åpen himmel (presenninga har råtnet bort) da kan du tenke deg hvordan den motoren har det nå.........

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

For alle som desperat ønsker seg medlemskap i CBC-Deks Club'en, for å ha et sted å avnyte sin cigarr og cognac, men ikke orker tanken på å bytte båt, er løsningen nå kommet ... salg av flyvebrigde i løs vekt på finn.no

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...