Gunga Din Svart 15.August.2006 Del på Facebook Svart 15.August.2006 For alle som desperat ønsker seg medlemskap i CBC-Deks Club'en, for å ha et sted å avnyte sin cigarr og cognac, men ikke orker tanken på å bytte båt, er løsningen nå kommet ... salg av skall sjekke med naboen i morgon om jag kan gräva ner den på baksiden huset...så att jag kan gå fra altan rett ut på flybridgen....kommer blondinerna springande da med Cognac o cigarerr Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hebbe Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Den der hadde gjort seg på Viksunden.... Eller kanskje på den gamle Saga`n min.... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Skipper Worse Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Den der hadde gjort seg på Viksunden.... Ingen dum tanke ... det er mye bortkasta plass på taket der!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
rogeri Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 (redigert) Noen som ønsker seg "hjemmesnekret" marinemotor? Eller er det ett HB apparat? Legg merke til sammenføyning mellom gear og motor! http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=5&tot=310 Redigert 16.August.2006 av rogeri (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Noen som ønsker seg "hjemmesnekret" marinemotor? Eller er det ett HB apparat? Legg merke til sammenføyning mellom gear og motor! http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=5&tot=310 Likner mistenkelig på kolonnen fra ett lurium apparat det der ja! Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 ser rett og slett ut som noe en BÅTMEKANIKER kunne fått til. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
rogeri Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 .........ser rett og slett ut som noe en BÅTMEKANIKER kunne fått til. Vet ikke om du har noen spesiell i tankene, men generelt sett kan det være mye som tyder på det, etter prisen på 60.000 å bedømme!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 17.August.2006 Del på Facebook Svart 17.August.2006 En brannskadd Fairline 38, noe å fordrive tida med på vinteren...? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=1&tot=19 Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 17.August.2006 Del på Facebook Svart 17.August.2006 En brannskadd Fairline 38, noe å fordrive tida med på vinteren...? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=1&tot=19 Denne har vel blitt forsøkt solgt tidligere....... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Ingar Svart 17.August.2006 Del på Facebook Svart 17.August.2006 Bare navnet er avskrekkende nok, Fearline... Se forøvrig denne postingen fra Dilla som inneholder litt historikk omkring båten. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 17.August.2006 Del på Facebook Svart 17.August.2006 Brant en Fearline utenfor Mågerø for noen dager siden også. Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 18.August.2006 Del på Facebook Svart 18.August.2006 brenner visst godt disse Fearline :P Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.August.2006 Del på Facebook Svart 18.August.2006 Ja, det er visst farlig med all den cognac'en om bord .. og fyrtøi til cigarrene .. kan lett bli brann av det, ja Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sinten Svart 18.August.2006 Del på Facebook Svart 18.August.2006 Nok eit godt døme på at røyking og drikking er skadeleg, både for båten og eigaren Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Sydvesten Svart 20.August.2006 Del på Facebook Svart 20.August.2006 (redigert) Slepebåt... Gamle "Ivar av Porsgrunn" fra 1914 med Wichmann for 70.000,- Redigert 20.August.2006 av sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
borre16610 Svart 21.August.2006 Del på Facebook Svart 21.August.2006 (redigert) Vifte motorrom, for utlufting av bensindamp. Kjøpt på Maritim i fjor. Gis bort. Skøyen, Oslo obs@online.no Redigert 21.August.2006 av borre16610 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
borre16610 Svart 21.August.2006 Del på Facebook Svart 21.August.2006 Et par meter ny armert vann/lensepumpeslange Innv. Ø 19mm gis bort. Skøyen, Oslo obs@online.no Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 28.August.2006 Del på Facebook Svart 28.August.2006 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=317&page=3 Det kunne ha vært fristende med ny motor til halv pris i stedet for en tungstartet Perkins Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 29.August.2006 Del på Facebook Svart 29.August.2006 Valgets kvaler ser ut til å løse seg???? ...... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=5&tot=67 Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 29.August.2006 Del på Facebook Svart 29.August.2006 Utdrag frå annonsa Jeg sliter med å velge, men finner jeg en som kan elske båten som det jeg gjør, så vil jeg vurdere å beholde kona. Med ein slik båt så burde han nesten gjort omvendt, nemlig funne ein som kan elske kona og beholde båten. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Walter_S Svart 29.August.2006 Del på Facebook Svart 29.August.2006 Fra ovenstående annonse: Dette er uten tvil en BREKNEHOLMEN, byggd på Lista! For noen bruksbåt-linjer, gitt! MEN, det er en ting jeg stusser over - på denne trebåten, pluss mange andre jeg har sett på nettet - hvorfor bygger de inn spantene under dekk? Er det "finere" med jevn "innerliner"? På en trebåt? Der skal det være GARNERING som "puster"! Luften må få sirkulere bak huden, ellers kan dette ende i katastrofe! Men pen båt var det.......... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
index Svart 29.August.2006 Del på Facebook Svart 29.August.2006 Kanskje de er inspirert av de tidlige redningsskøytene? Disse hadde jo tett garnering for å ha noe å flyte på om de skulle slå hull i skroget. Tviler litt på om disse tynne panelbordene vil stå i mot så mye da, men... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipper Worse Svart 29.August.2006 Del på Facebook Svart 29.August.2006 Luftingen av mellomrommet kan jo være anordnet på annen måte. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Dalton Svart 29.August.2006 Del på Facebook Svart 29.August.2006 MEN, det er en ting jeg stusser over - på denne trebåten, pluss mange andre jeg har sett på nettet - hvorfor bygger de inn spantene under dekk? Er det "finere" med jevn "innerliner"? På en trebåt? Der skal det være GARNERING som "puster"! Luften må få sirkulere bak huden, ellers kan dette ende i katastrofe! Men pen båt var det.......... Kan vel være for å slippe unna evt. kondens på skutesida, eller om sidene ikke er 100% tette. Har faktisk selv tenkt å kle inn spantene i kabinen en gang. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Skipper Worse Svart 29.August.2006 Del på Facebook Svart 29.August.2006 Volvo Penta service- og verkstedsmanualer for MD1B, 2B, 3B, 5A, 6A, 7A, 11C&D, 17C&D, 21A, 31A, 32A, 41A, AQD21A, AQD31A, AQD32A, AQD41A MD 2001, 2002, 2003(T), 2010A/B/C, 2020A/B/C, 2030A/B/C, & 2040A/B/C. TAMD31A, TAMD41A, TAMD61A til TAMD72J-A Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.