Espen C Svart 8.November.2006 Del på Facebook Svart 8.November.2006 Prosjekt for den som er interisert http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...&Catg=43236 Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 8.November.2006 Del på Facebook Svart 8.November.2006 (redigert) Denne merc'en skulle vel overgå dei fleste... Mercury 2.5 EFI 300 hk Viss ikkje den er heilt (unnskyld uttrykket) rævkjørt etter racing skulle ikkje prisen vere så aller verst heller. (var 75 000 når eg skreiv dette) Redigert 8.November.2006 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
pero Svart 9.November.2006 Del på Facebook Svart 9.November.2006 Relativt billig Myra rett over grensen til Sverige. Defekt motor riktignok... Pero Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 9.November.2006 Del på Facebook Svart 9.November.2006 Hei. Løp og kjøp ! At-le(borte i helga) Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 Båtmats har mye rart på lager. http://www.batmats.nu/lager.asp mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 11.November.2006 Del på Facebook Svart 11.November.2006 Denne er rimelig rocka.... Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Platt Svart 11.November.2006 Del på Facebook Svart 11.November.2006 Denne er rimelig rocka.... Alt for å lokke de "kule kidsa" over i trebåtfantastenes rekker! Gjennomført ihvertfall. Sjekk den motorkassa! ! Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 11.November.2006 Del på Facebook Svart 11.November.2006 Denne er rimelig rocka.... Den er annonsert før med flere bilder... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=8407129 Ja den er litt rocka! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Espen C Svart 11.November.2006 Del på Facebook Svart 11.November.2006 (redigert) Cabin Cruiser Prosjekt http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=8...os=2&tot=23 en til http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=8...os=3&tot=23 Redigert 11.November.2006 av Espentc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 11.November.2006 Del på Facebook Svart 11.November.2006 Trenger du ny turbo til din Volvo Tamd 40B motor?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
enis Svart 11.November.2006 Del på Facebook Svart 11.November.2006 noen som hvet om noen/eller har et speed-båt vrak selv? på 14"-16" som skal selges for en billig penge? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 12.November.2006 Del på Facebook Svart 12.November.2006 noen som hvet om noen/eller har et speed-båt vrak selv? på 14"-16" som skal selges for en billig penge? Er du kjapp kan det hende du får dette skroget, gratis! lykke til Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 12.November.2006 Del på Facebook Svart 12.November.2006 Billig prosjekt: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=12&tot=42 Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Larspo Svart 12.November.2006 Del på Facebook Svart 12.November.2006 ...en til http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=8...os=3&tot=23 I annonsen står det: "DETTE ER GREI JOBB MED LIT ARBEID SÅ HAR DU EIN KJEMPE BÅT.". Litt arbeid? Ja ja... Sitér dette innlegget Link to post
enis Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 ingen flere som hvet om et billig speed båt prosjekt? ca. 14" Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Jeg tillater meg å tipse i egen anledning og mht. regel nr. 2, første delen, av trådstarteren De som er interessert i produkter fra Sterling skulle vurdere til å tar seg sjansen nå. Jeg har lagt ut et siste tilbud, av den slags, på båtplassens Markedet. Tilbudet gjelder i to trinns igjen (uke 46 & 47) og er enda mer interessant akkurat nå, fordi prisene til produkter fra Sterling økes litt senest med årskifte. Så hvem som ikke venter til våren sparer dobbelt. Også gjelder dette tilbud kun medlemmer av båtplassen, fordi Sterling gleder seg ikke særlig om øffentlig publikasjon av nye priser i neste år. Men dette gjør jeg jo ikke, når jeg bare tilbyr dette til disse "noen få medlemmer" av båtplassen.no... ....eller ??!? ... !! Jørg ps: leser Dere egentlig og overhodet på markedet, har Dere emnevarsel på? Hvis man ser over alle annonser som finnes i hele markedet så ser man at alle annonser der ha blitt lest gjennomsnittlig bare 40 til 160 ganger per stykke. Men med mer enn 9000 medlemmer, som søker både permanent og alt som kan brukes, er det ganske lite, synes jeg. Spesiellt hvis man f.eks. ser på den populære tråden her, som ble lest i mer enn 122.000 ganger Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Sinten Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 ps: leser Dere egentlig og overhodet på markedet, har Dere emnevarsel på? Eg er dagleg inn på markedet og ser etter styresnekke og kontrollboks til ein rimeleg penge. Og eg har ikkje emnevarsling på, nei. Synst det øydelegger spenninga Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Joerg Becker Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Da er vel du en av de første ca. 45 som besøker nye innlegg på markedet? Deretter kan man ofte se stagnasjon på hvert eneste innlegg over lengre tid, uansett om det er privat -eller bedriftsannonser. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
index Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 ps: leser Dere egentlig og overhodet på markedet, har Dere emnevarsel på? Sjekket markedet bortimot daglig tidligere, men etter omleggingen har det ikke blitt så mange gangene. Syntes egentlig det var mer oversiktlig før. Men en gang eller to i måneden eller så er jeg jo inne og kikker da. Blir kanskje vant til det etter hvert. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Espen C Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Nye ting med bilde kommer vel opp på forsiden så alle ser vel disse hver gang de er på bp. Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Jeg synes at oversiktligheten er ikke verst. Oppdelingen er jo slik at de viktigste rubrikker er delt i hver for seg. Man må bare legge en emnevarsel på og får varsel om alt man er interessert i. Jeg forstår bare ikke at den fine markedet ikke blir brukt mer. Der finnes mer enn 9000 brukere her på den fine båtplassen. Overalt blir massevis annonsert, men ikke mye her. Uforståelig, spesiellt pga. at det a) ikke koster noe og b) at det jo finnes så mye folk her som er medlem på båtplassen pga. at de ærlig interessert i hele båtlivet. Omvent leste jeg for en stund siden at noen har klaget om at ikke forhandlere annonserer særlig (eller fortsatt) med gode tilbud her. Men da må forstås forhandlere også. Hvis de (vi) ikke kan se at det finnes nok oppmerksomhet, så er det for de fleste vel ikke lengre interessant. Og interesse kan jo også sjekkes med visningstelleren. Tja, kanskje feil sted/emne til å diskutere det her, fordi det kan går langt og den tråden skal jo holdes kort. Jeg annonserer i alle fall vidre her med tilbudene, selv om de fleste kunder som er medlem på båtplassen ikke kommer på produktene jeg tilbyr via båtplassen, men mer via bl.a. Finn.no, anbefalinger fra andre m.m. Men, takk for svare. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
gammabusa Svart 20.November.2006 Del på Facebook Svart 20.November.2006 hvis noen har bruk for... https://baatplassen.no/p/showproduct.php?pr...t=586&cat=5 Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 22.November.2006 Del på Facebook Svart 22.November.2006 Kanskje noe båten kan jo gå som sankthansbål hvis den ikke er brukbar Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
vikers Svart 22.November.2006 Del på Facebook Svart 22.November.2006 Kanskje noe båten kan jo gå som sankthansbål hvis den ikke er brukbar Båten er nok i rimelig grei stand, men gis ikke bort uten betingelser. Båt og motor skal være sammen, båten skal totalrenoveres og nåværende eier skal ha bruksrett i noen år fremover. Overbygg må restaureres og dekket må slipes og nates om. Ellers full utvendig oppussing. Det meste av elektrisk utstyr + noen dører etc. er stjålet - alt dette ifølge nåværende eier som jeg har hatt kontakt med. :) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Platt Svart 22.November.2006 Del på Facebook Svart 22.November.2006 Og det å bruke hundrevis av timer på å totalrenovere en så stor båt, for så å la en annen person bruke den i noen år fremover når han føler for det er jo noe alle drømmer om! Eh...trur ikke det! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.