Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Denne merc'en skulle vel overgå dei fleste... :eek:

 

Mercury 2.5 EFI 300 hk

 

Viss ikkje den er heilt (unnskyld uttrykket) rævkjørt etter racing skulle ikkje prisen vere så aller verst heller. (var 75 000 når eg skreiv dette)

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Jeg tillater meg å tipse i egen anledning og mht. regel nr. 2, første delen, av trådstarteren :smiley:

 

De som er interessert i produkter fra Sterling skulle vurdere til å tar seg sjansen nå.

Jeg har lagt ut et siste tilbud, av den slags, på båtplassens Markedet.

 

Tilbudet gjelder i to trinns igjen (uke 46 & 47) og er enda mer interessant akkurat nå,

fordi prisene til produkter fra Sterling økes litt senest med årskifte.

Så hvem som ikke venter til våren sparer dobbelt. :fishing:

 

Også gjelder dette tilbud kun medlemmer av båtplassen,

fordi Sterling gleder seg ikke særlig om øffentlig publikasjon av nye priser i neste år.

Men dette gjør jeg jo ikke, når jeg bare tilbyr dette til disse "noen få medlemmer" av båtplassen.no...

....eller :rolleyes: ??!? :cool::drink:... :smiley: !! :lol:

 

:seeya:

Jørg

 

ps: leser Dere egentlig og overhodet på markedet, har Dere emnevarsel på?

Hvis man ser over alle annonser som finnes i hele markedet så ser man at alle annonser der

ha blitt lest gjennomsnittlig bare 40 til 160 ganger per stykke.

Men med mer enn 9000 medlemmer, som søker både permanent og alt som kan brukes,

er det ganske lite, synes jeg.

Spesiellt hvis man f.eks. ser på den populære tråden her, som ble lest i mer enn 122.000 ganger :flag:

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Link to post
Share on other sites

ps: leser Dere egentlig og overhodet på markedet, har Dere emnevarsel på?

Eg er dagleg inn på markedet og ser etter styresnekke og kontrollboks til ein rimeleg penge. Og eg har ikkje emnevarsling på, nei. Synst det øydelegger spenninga :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Da er vel du en av de første ca. 45 som besøker nye innlegg på markedet?

Deretter kan man ofte se stagnasjon på hvert eneste innlegg over lengre tid,

uansett om det er privat -eller bedriftsannonser.

 

:seeya:

Jørg

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Link to post
Share on other sites

ps: leser Dere egentlig og overhodet på markedet, har Dere emnevarsel på?

 

Sjekket markedet bortimot daglig tidligere, men etter omleggingen har det ikke blitt så mange gangene. Syntes egentlig det var mer oversiktlig før. Men en gang eller to i måneden eller så er jeg jo inne og kikker da. Blir kanskje vant til det etter hvert.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Jeg synes at oversiktligheten er ikke verst.

Oppdelingen er jo slik at de viktigste rubrikker er delt i hver for seg.

Man må bare legge en emnevarsel på og får varsel om alt man er interessert i.

Jeg forstår bare ikke at den fine markedet ikke blir brukt mer.

Der finnes mer enn 9000 brukere her på den fine båtplassen.

Overalt blir massevis annonsert, men ikke mye her.

Uforståelig, spesiellt pga. at det a) ikke koster noe og b) at det jo finnes så mye folk her

som er medlem på båtplassen pga. at de ærlig interessert i hele båtlivet.

Omvent leste jeg for en stund siden at noen har klaget om at ikke forhandlere annonserer

særlig (eller fortsatt) med gode tilbud her.

Men da må forstås forhandlere også.

Hvis de (vi) ikke kan se at det finnes nok oppmerksomhet, så er det for de fleste vel ikke lengre interessant.

Og interesse kan jo også sjekkes med visningstelleren.

Tja, kanskje feil sted/emne til å diskutere det her, fordi det kan går langt og den tråden skal jo holdes kort.

Jeg annonserer i alle fall vidre her med tilbudene, selv om de fleste kunder som er medlem på båtplassen ikke kommer på produktene jeg tilbyr via båtplassen, men mer via bl.a. Finn.no,

anbefalinger fra andre m.m.

 

Men, takk for svare.

 

:seeya:

Jørg

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Link to post
Share on other sites

Kanskje noe båten kan jo gå som sankthansbål hvis den ikke er brukbar

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Kanskje noe båten kan jo gå som sankthansbål hvis den ikke er brukbar

 

 

Båten er nok i rimelig grei stand, men gis ikke bort uten betingelser.

Båt og motor skal være sammen, båten skal totalrenoveres og nåværende eier skal ha bruksrett i noen år fremover. Overbygg må restaureres og dekket må slipes og nates om. Ellers full utvendig oppussing. Det meste av elektrisk utstyr + noen dører etc. er stjålet - alt dette ifølge nåværende eier som jeg har hatt kontakt med. :)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...