Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det.

Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd...

Link to post
Share on other sites

Lofoten - Skien uten motor blir bare så veldig langt... :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

SKRUER ! :flag:

 

RUSTFRI Syrefast (AISI 316 A4) diverse dim.:

4,3x35 250 stk ca. 90.- + bitz

4,3x45 250 stk ca. 110.- + bitz

4.3x55 250 stk ca. 120.- + bitz

med flere dimensjoner.

Leveres av Industribeslag as.

Kan sikkert anvendes i båt. Har selv brukt disse i lengre tid.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

ER skruene duganes til altanbord ??

 

Absolutt. Det er vist terrassebord de er konstruert for. Selvtrekkende skruer.

 

Er det industribeslag i Trondheim du snakker om?

Det var da rimelig billig, er dette en kampanje eller fast pris?

 

Ja og du fant webben. Håper den virker.

 

Vet ikke hvordan Biltemas terasseskruer er, men en del billigskruer har en lei tendens til at hode ryker. Enten når du skrur inn skruen, eller om du må løsne den igjenn. :headbang:

 

Biltemas og Clas O. sine skruer har den leie tendensen til at hode brekker av. Jeg gjorde noen forsøk med disse og endte opp med mange lause hoder. :cryin:

 

Fikk tak i overnevnte RUSTFRI SYREFAST AISI i Ørsta. Våger ikke å nevne butikken da de ikke ønsker noe kjør. Pussig :confused: Har i dag brukt over 200 av disse og ikke et eneste brekk har forekommet.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Biltemas og Clas O. sine skruer har den leie tendensen til at hode brekker av. Jeg gjorde noen forsøk med disse og endte opp med mange lause hoder.

 

Brukt sikkert ti pakker fra Biltema, og har ikke brekt en eneste en.

På mitt forrige hus lekte jeg tre & betongkunstner. Du må ha fått et dårlig parti.

 

Trapp.JPG

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Suzuki:

En fantastisk trapp!!!

 

Herlig! Hvor mange vinkler? :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

En fantastisk trapp!!!

 

Herlig! Hvor mange vinkler?

 

Takk. Hvor mange vinkler veit jeg ikke, men arbeidet tok en hel sommer på kveldstid. ( inklusive grunnarbeider, samt at du bare ser en liten del av det her.. )

Sleit ut en kapp / gjærsag, samt nesten en tålmodig kone...

 

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...