Sinten Svart 1.April.2007 Del på Facebook Svart 1.April.2007 Her var det litt av kvart Diverse motordeler Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Taucher Svart 1.April.2007 Del på Facebook Svart 1.April.2007 leste du det som sto nederst i annonsen Sinten? Useriøse og MINDREÅRIGE, ikke ring! tror aldri jeg har hatt så lite lyst til å kjøpe noe som har med båt av noen før, men den gjorde neg skikkelig sinna, hva om de som ikke er over 18 år faktisk trenger noe som han har, får de ikke kjøpe det da?? for en tulling! :headbang: :headbang: Sitér dette innlegget Link to post
Blåsa Svart 1.April.2007 Del på Facebook Svart 1.April.2007 Hehe... Sjarmerende selger Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 1.April.2007 Del på Facebook Svart 1.April.2007 leste du det som sto nederst i annonsen Sinten? Useriøse og MINDREÅRIGE, ikke ring! tror aldri jeg har hatt så lite lyst til å kjøpe noe som har med båt av noen før, men den gjorde neg skikkelig sinna, hva om de som ikke er over 18 år faktisk trenger noe som han har, får de ikke kjøpe det da?? for en tulling! :headbang: :headbang: Tror han har endret annonsen nå Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 1.April.2007 Del på Facebook Svart 1.April.2007 leste du det som sto nederst i annonsen Sinten? Useriøse og MINDREÅRIGE, ikke ring!... Ja det der gjorde meg litt små forbanna også , men ser det ut som han har tenkt seg litt om og endra på det no Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Blåsa Svart 1.April.2007 Del på Facebook Svart 1.April.2007 hehe.. Han har vel lest reaksjonene på baatplassen.no Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 2.April.2007 Del på Facebook Svart 2.April.2007 "Lettere" modifisert Baltic. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 2.April.2007 Del på Facebook Svart 2.April.2007 "Lettere modifisert" ?? Virker veldig praktisk, da. Jeg likte slingrekjølen (bilde nr. 4 fra topp). Er den original eller spesiell for dette eksemplaret? Baltic'en er tydligvis en båt med mange muligheter :) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Javi Svart 3.April.2007 Del på Facebook Svart 3.April.2007 Panama registrert ungkars yacht "Ungkars yacht" står det. Står også at den går under Panama flagg....... Men pen er den jo. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 3.April.2007 Del på Facebook Svart 3.April.2007 26 fots mahognysnekke med 4 syl. motor h.b.o. 5000,- i Aust Agder. Ikke bilder, men det kan sikkert fremskaffes... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
vikers Svart 3.April.2007 Del på Facebook Svart 3.April.2007 Teakseksjon i Oslo.... for de som vil ha litt billig teak til benkeplate, hyller eller annet til båten - uten å betale for det. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
M/S Bastard Svart 3.April.2007 Del på Facebook Svart 3.April.2007 Den er nok finért Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 4.April.2007 Del på Facebook Svart 4.April.2007 "Lettere" modifisert Baltic. Hehe du får jo en baltic som er 4 fot større enn alle andre balticer da!!! Sitér dette innlegget Link to post
Blåsa Svart 7.April.2007 Del på Facebook Svart 7.April.2007 (redigert) Hadde forbarmet meg over denne jeg, hvis jeg bodde på østlandet.. Billig båt til sommeren Redigert 7.April.2007 av Blåsa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 Brannskadde båter selges , bud før 20.04 BRANN / SOTSKADEDE BÅTER AMT OG BRYANT Helt nye 2007 brannskadde båter selges til høystbydende Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 godt mot og god tid så............ http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...mp;adTypeId=120 Sitér dette innlegget Link to post
bullett Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 (redigert) noen?? work it bullett Redigert 8.April.2007 av bullett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Kanskje noen har lyst til og bli båtprodusent. Formene til Flem 350 er til salgs, Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Kanskje noen har lyst til og bli båtprodusent. Formene til Flem 350 er til salgs, Flott båt! Flott mulighet for den som tørr å satse på dette! Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Det er ikke sikkert at man kan selge noen av de båtene man støper da det er noen andre som har rettighetene til dette se annonsetekst Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Det er ikke sikkert at man kan selge noen av de båtene man støper da det er noen andre som har rettighetene til dette se annonsetekst Det er jo selger som har rettighetene i dag, og alle rettigheter (også navnet) følger med i et salg står det da. :) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Kosmix Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 (redigert) "Komplett fomsett, med maler og rettigheter (...)" "All produksjon og alle rettigheter til "Flem 350" innehaes i dag av selskapet Spirit Boat AS, som prodserer fritidsbåten "Spirit 360". Flem formsettet er komplett (se oversikt) og selges under løpende produksjon. Inngåtte kontrakter avsluttes av nåværende eier, og formsettet selges uten forpliktelser eller kontrakter. Alle rettigheter medfølger, inklusive "Flem 350" navnet." Redigert 9.April.2007 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
oddkt Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Fina båten,med "liten" skada i fören Genlemansracer Den lyktstolpen finns inte på mitt sjökort Odd Sitér dette innlegget Link to post
oddkt Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Folkbåt i Karlstad Folkbåt Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Oppussingsobjekt.......Man får til og med med såutstyr Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.