Blåsa Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Hehe... har man en låve å fixe båten i, trenger man sikkert litt såutstyr og Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 På jakt etter liten seilbåt? Da er dette båten for alle som vill ha en billig kurant raskt tur/regatta båt. Man bir besatt http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=9...pos=1&tot=1 Her er det bare og løpe billigere får man ikke en regattabåt og seilgarderoben er i topp stand med over 12 seil i god stand. PS har ingen eierinteresser, bare sier dette for vi har samme båt Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 (redigert) Så i Montèr sin kundeavis at de har dagssalg på fredag på benkeplater i heltre eik/bjørk med mål : 26 x 3020 x 620 (fritt etter hukommelse) til kr 899,- Det er mange fine båtbenker det til en grei pris...men visstnok bare på fredag? Redigert 10.April.2007 av vikers (see edit history) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
SF Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 (redigert) Ikke dumt tips det, tror jeg vil vurdere denne selv, i Eik. Fant tilbudet her Redigert 10.April.2007 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
vikers Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 Hva får man ikke for 200 svenske båtlapper!! Hadde vært litt konge å lagt til i uthavn med denne, og fyrt opp grillen...spilt litt volleyball på dekk, mens ungene var på skytebanen på akterdekket. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Kosmix Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 (redigert) Benkeplater er billig også på Ikea. Redigert 11.April.2007 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Blue_Dragon Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 (redigert) Kjøp for all del ikke polermaskinen hos Monter. (Merkelig, Kona lot meg ikke se denne brosjyren i går) Redigert 11.April.2007 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Stormsvale Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Hva får man ikke for 200 svenske båtlapper!! Jeg fikk lyst til å kjøpe denne, selge huset og bo i båten i stedet. Men da tror jeg at jeg trenger en båtslave eller fem. Sitér dette innlegget Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt! Link to post
vikers Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Skøyte i Loddefjord med mye utstyr gis bort - 62 fot! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
vikers Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Jeg fikk lyst til å kjøpe denne, selge huset og bo i båten i stedet. Men da tror jeg at jeg trenger en båtslave eller fem. Om du gjør det, så kan jeg gjerne være 1. båtslave. Kost, losji og full bruksrett........ Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Blåsa Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Hehe... Mangler bare kaiplass og D5L... Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Båten er jo tett, Blåsa, så har du ikke et sted du får lov til å legge denne på svai frem til du finner et rimelig sted langs en kai? D5L tar du her på plassen til høsten, så neste år eller året etter kan du være stolt Skipper. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Blåsa Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 hehe.. ikke frist meg. Jeg kjenner det begynner å kribble i magen.. Får ankre den opp på utsiden av Stømmebroen tenker jeg. hehe... Hadde kanksje ikke vært dumt å ringe for å spørre om bilder Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Se å få ut finger`n....du kommer sikkert til å angre om du ikke kaster deg rundt... He he he... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Blåsa Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Ringer nå... Men mest av nyskjerrighet. Kaiplass og på svai kan nok bli en utfordring.. hehe Sitér dette innlegget Link to post
Blåsa Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 (redigert) Har er hun Staselig skute. Snakket med eieren. Førstemann som henter henne får henne. Selger vil at registrering i skipsregisteret med betaling skal gjøres før skøyten blir tauet fra kai. ca kr 1350,-... Motor trenger full overhaling, men selger kan ikke love at maskinen vil fungere. har ikke vært sveivet på over ett år. Motorkyndige sier det er vann i oljen. Mulig at det kun er topp pakkningen som har røket. Undervanns skroget har ishud. 4 øverste bord på ene siden må skiftes. Skroget er tett, men har vært en del vann i den i løpet av høsten pga 2 lekasjer i dekk... Får med lensepumpe! Det kommer to fra østlandet og henter henne til helgen, men kan få henne hvis jeg henter / betaler reg avgift før de... Redigert 11.April.2007 av Blåsa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 http://www.blocket.se/vi/11549644.htm?ca=15_s Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Blåsa Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Det er vel den Perlen skal hente Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 kansje...men den ligger ju her o ikke i Finland Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Blåsa Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 hehe.. nei det er sant... En god deal for det Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 http://www.blocket.se/vi/11537109.htm?ca=15_s en til....bare trailern måste ju vare värd 900 NOK Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Windy37GM Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 (redigert) Billig piper og fastnøkler. Nesten gratis https://baatplassen.no/p/showproduct.php?product=946 SOLGT til hallaron :-) mvh Joda310 (jadda, det er meg som har lagt den inn :-) Redigert 15.April.2007 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
M/S Bastard Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Plastbåt gis bort hadde jeg hatt påhenger så hadde jeg hentet den sjøl Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Er ikkje vanskelig å få tak i påhenger bastard Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
M/S Bastard Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Nja, hvis man ikke har så mye penger blir det vanskelig. Tenkte og skaffe meg en billig båt, så kan jeg heller bruke tid på og gjøre Bastarden helt ferdig, har en del nye planer for den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.