Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

På jakt etter liten seilbåt? Da er dette båten for alle som vill ha en billig kurant raskt tur/regatta båt. Man bir besatt http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=9...pos=1&tot=1 Her er det bare og løpe billigere får man ikke en regattabåt og seilgarderoben er i topp stand med over 12 seil i god stand. PS har ingen eierinteresser, bare sier dette for vi har samme båt

Link to post
Share on other sites

Så i Montèr sin kundeavis at de har dagssalg på fredag på benkeplater i heltre eik/bjørk med mål : 26 x 3020 x 620 (fritt etter hukommelse) til kr 899,- Det er mange fine båtbenker det til en grei pris...men visstnok bare på fredag?

Redigert av vikers (see edit history)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Hva får man ikke for 200 svenske båtlapper!! :lol:

 

Hadde vært litt konge å lagt til i uthavn med denne, og fyrt opp grillen...spilt litt volleyball på dekk, mens ungene var på skytebanen på akterdekket. :flag_sw:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Jeg fikk lyst til å kjøpe denne, selge huset og bo i båten i stedet. Men da tror jeg at jeg trenger en båtslave eller fem.

 

Om du gjør det, så kan jeg gjerne være 1. båtslave. :wink:

 

Kost, losji og full bruksrett........ :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Båten er jo tett, Blåsa, så har du ikke et sted du får lov til å legge denne på svai frem til du finner et rimelig sted langs en kai? D5L tar du her på plassen til høsten, så neste år eller året etter kan du være stolt Skipper. :sailing:

 

:wink:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Se å få ut finger`n....du kommer sikkert til å angre om du ikke kaster deg rundt... :yesnod:

 

 

He he he... :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Har er hun

 

Staselig skute. Snakket med eieren. Førstemann som henter henne får henne. Selger vil at registrering i skipsregisteret med betaling skal gjøres før skøyten blir tauet fra kai. ca kr 1350,-...

 

skoeyte_gis_bort1.jpg

 

skoeyte_gisbort2.jpg

 

Motor trenger full overhaling, men selger kan ikke love at maskinen vil fungere. har ikke vært sveivet på over ett år. Motorkyndige sier det er vann i oljen. Mulig at det kun er topp pakkningen som har røket.

Undervanns skroget har ishud. 4 øverste bord på ene siden må skiftes. Skroget er tett, men har vært en del vann i den i løpet av høsten pga 2 lekasjer i dekk...

 

Får med lensepumpe! :smiley:

 

Det kommer to fra østlandet og henter henne til helgen, men kan få henne hvis jeg henter / betaler reg avgift før de...

Redigert av Blåsa (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Billig piper og fastnøkler. Nesten gratis

https://baatplassen.no/p/showproduct.php?product=946

 

SOLGT til hallaron :-)

 

mvh

 

Joda310

(jadda, det er meg som har lagt den inn :-)

Redigert av Joda310 (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...