Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?

Batdilla

Recommended Posts

Å tro man skal greie alt muligens en bra ting men av og til må man kjenne etter hvor det er minst vondt å skjære seg og i dette tilfellet ble det badrast.

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Gratis motor i Oslo, uten snekke men dog :smiley:

Gir bort en 2,3 HK Evenrude av ukjent årgang. Fast aksling (uten gir) og innvendig tank.

Vanskelig å starte, går ujevnt og stopper. Prøvd å rense forgasser uten at det hjalp.

Kan hentes på Ellingsrud i Oslo, send IM.

I dag kom jeg over våtdrakt - heldekkende uten hette - med hansker å føtter. Voksen størrelse L, pris ca. 500 på Europris i Nordfjordeid. Flere størrelser til barn og voksne.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Snekke 6x7 meter :eek: Med bare 3 soveplasser må det være stor salong.... :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

gratis seilbåt ?

Kunne ha blitt et bra utgangspunkt for en trimaran. Av med kjøllen og jevn ut bunnen. Bygg opp tverrliggere og sideskrogg. Hvips så har du en båt som seiler fort :yesnod: . Mye god plass i tverrliggerne og sideskroggene, samt nettverk. Bare en tanke som spinner rundt denne.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

• 2 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...